når maven synker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.669 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2012

Kay

hvor langt tid gik der fra jeres mave begynte at synke til i fødte??

spørg fordi flere og flere komentere at min mave er begynt at synke og at det er tidligt... selv manden har lagt mærke til det

ik at jer er nervøs da jordmor siger at hvis hun kommer ud nu sker der intet ved de da hun er klar... men ville lige høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Happiness

Nok ikke det du vil høre men 7 uger  

Håber lillepigen kommer noget før det Og GLÆDER mig til at se billeder

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Happiness skriver:

Nok ikke det du vil høre men 7 uger  

Håber lillepigen kommer noget før det Og GLÆDER mig til at se billeder

naaaa.... sys godt snart jeg vil ha min krop tilbage sys ik det er sjovt at havde ondt heletiden

Anmeld

6. juli 2012

Rosengreen

Også omkring de 7 uger den 1. gang  her Selvom jordemoderen sagde der højest gik en måned 

Her 2. gang er den dog ikke sunket endnu, med 6 uger tilbage til termin. Tror ikke længere på at baby kommer før termin denne gang 

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Også omkring de 7 uger den 1. gang  her Selvom jordemoderen sagde der højest gik en måned 

Her 2. gang er den dog ikke sunket endnu, med 6 uger tilbage til termin. Tror ikke længere på at baby kommer før termin denne gang 

oki... med min mor gik der 2 dage... og alle der siger de syntes min mave er sunket forventer jeg føder inden for et par uger

men kan da godt se det er meget forskelligt

ja ja hun kommer når hun kommer... hun bliver jo nok ik der inde

Anmeld

6. juli 2012

Rosengreen

Kay skriver:

oki... med min mor gik der 2 dage... og alle der siger de syntes min mave er sunket forventer jeg føder inden for et par uger

men kan da godt se det er meget forskelligt

ja ja hun kommer når hun kommer... hun bliver jo nok ik der inde

uha nej, forhåbentlig ikke! 

Det kan jo sagtens være du slægter din mor på, sådan er det jo med mange  Selvom hun da gerne måtte blive inde bare et par uger endnu 

Tror jeg ender med at blive lidt utålmodig hvis jeg går til termin og over denne gang  Fødte 3 dage før sidste gang.. 

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

uha nej, forhåbentlig ikke! 

Det kan jo sagtens være du slægter din mor på, sådan er det jo med mange  Selvom hun da gerne måtte blive inde bare et par uger endnu 

Tror jeg ender med at blive lidt utålmodig hvis jeg går til termin og over denne gang  Fødte 3 dage før sidste gang.. 

hihi kan godt forstå du vil blive utålmodig det vil jeg nok også hvis jeg går over tid...

glæder mig at få min krop tilbage uden alle smerterne...

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

spørg fordi flere og flere komentere at min mave er begynt at synke og at det er tidligt... selv manden har lagt mærke til det

ik at jer er nervøs da jordmor siger at hvis hun kommer ud nu sker der intet ved de da hun er klar... men ville lige høre

Min sank slet ikke....

Spurgte jordmor 14 dage før om den ikke snart skulle, da mine riben var voldsom presset

Men hun sagde at alles ikke gjorde det.....

Anmeld

6. juli 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Min sank slet ikke....

Spurgte jordmor 14 dage før om den ikke snart skulle, da mine riben var voldsom presset

Men hun sagde at alles ikke gjorde det.....

oki  sys bare jeg har hørt at det gør alle...

Anmeld

6. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

Her sank den ikke før hun var ude ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.