I morgen er det min skæbnedag......(gravidindlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2009

Ny mor

Puha, jeg er næsten helt forpustet af stess i dag. I morgen skal jeg endlig til NF- scanning og er ligesom "tilbage" i mit hoved hvor det hele gik i stykker sidst.....

Bare det at jeg skal op til det samme hospital, det samme lille rum og måske med den samme scanningsjm/sygeplejerske/læge........

Jeg har ellers ikke været særlig nervøs igennem forløbet, fordi jeg købte mig til de 2 trykhedsscanninger, som flere af jer også havde gode erfaringer med - og hvor havde i ret - det beroligede og gjorde det til at holde ud ovenpå den dumme dag i september.

Men i dag er der ikke rigtig noget der virker....nu skal tiden bare gå.....suk...og jeg har først tid i morgen sen eftermiddag.....

Nå, nok jammer fra mig. Om lidt skal jeg smilende tage imod en nervøs plejehund og servere kaffe og te for ejerne og bare være 100% overnpå....

Kh Birgitte 12+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Tut

Du behøver slet ikke at være nervøs, jeg er sikker på at den lille har det godt, og at den er helt perfekt.

Jeg krdser fingre for dig og glæder mig til at høre om en god og overstået NF i morgen.

Stort knus

Tut

9+3

Anmeld

5. maj 2009

ivfmarie

gid jeg kunne give dig en lang og varm krammer. Og fortælle dig at alting selvfølgelig er ok. Du HAR jo set at rejen har det godt, og lever i bedste velgåendene!

Knus og maaaange tanker fra mig

Anmeld

5. maj 2009

Loggidut

sen eftermiddag...er det ikke nu?

kom så ind nymor...jeg vil da gerne vide hvordan det går!

Anmeld

5. maj 2009

Tut

Loggidut skriver:

sen eftermiddag...er det ikke nu?

kom så ind nymor...jeg vil da gerne vide hvordan det går!

SLOGGI!!!!!!!

Der står I MORGEN

Jyde

Tut

Anmeld

5. maj 2009

Loggidut

¨fåååårk, nå nå...ja ja, men jeg er sgu da træt!

lol...er så¨slukøret af en skrigende unge!

Anmeld

5. maj 2009

birgittemarie

Åh kæreste Birgitte, det skal nok gå godt!!!

Jeg glæder mig meget til at læse et lykkeligt indlæg fra dig i morgen aften om, at alt var, som det skulle være!

Stort, stort knus og mange tanker

Birgitte

Anmeld

5. maj 2009

Nadi

Kan godt forstå du er nervøs, men jeg krydser fingre for at det hele går godt

Jeg håber at du skriver med gode nyheder imorgen!

Knus og mange tanker
Nadi

Anmeld

5. maj 2009

linemus

Søde Birgitte, det skal nok blive godt at se rejen igen. Den har det jo fint, det har du allerede set de andre gange. Kan godt forstå, du er nervøs, men det behøver du slet ikke

Stort kram Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.