Hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

HeleneM

Hej! Jeg har et spørgsmål. Jeg har hormon spiral, og haft det i ca. 2 år. Men nu er det at fra december har min kæreste og jeg besluttet at få den fjernet, da vi gerne vil have jeg bliver gravid. Vi ved det er forskelligt fra krop til krop, hvor langt tid der går fra man smider spiralen, til at blive gravid. Men er der nogen herinde som ved noget om/ eller har erfaring med. Hvor lang tid det kan tage at blive gravid, fra når spiralen er fjernet? Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Risen

HeleneM skriver:

Hej! Jeg har et spørgsmål. Jeg har hormon spiral, og haft det i ca. 2 år. Men nu er det at fra december har min kæreste og jeg besluttet at få den fjernet, da vi gerne vil have jeg bliver gravid. Vi ved det er forskelligt fra krop til krop, hvor langt tid der går fra man smider spiralen, til at blive gravid. Men er der nogen herinde som ved noget om/ eller har erfaring med. Hvor lang tid det kan tage at blive gravid, fra når spiralen er fjernet? Helene

Der gik ikke mere end 1 måned for mig.. Men tabte desværre senere.. - Men den er helt fin, og du skal nok hurtigt blive gravid

Anmeld

6. juli 2012

Lone Jakobsen

her gik der også kun omkring 1½ mdr fra jeg fik fjernet hormon spiralen og til at der var gevinst

Anmeld

9. juli 2012

HeleneM

Ej hvor dejligt for jer - og tak for svar Så håber jeg at vi er ligeså heldige

Anmeld

9. juli 2012

LinLin

Jeg spurgte min læge sidt jeg var der og hun sagde at det kunne man blive "med det samme" - jeg skal have taget min ud d. 31.!

Anmeld

10. juli 2012

HeleneM

DAsmor. Det lyder bare rigtigt godt! Og hvor er det spændende! håber det bedste for jer - Held og lykke !

Anmeld

10. juli 2012

HeleneM

DAsmor. Det lyder bare rigtigt godt! Og hvor er det spændende! håber det bedste for jer - Held og lykke !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.