Hej tillykke med den snarlige fødsel. Jeg vil også (som du selv er inde på) prøve at undgå de piller. Jeg er sat i gang begge gange (da vandet gik men ingen veer) Første gang tog jeg i mod pillerne og min krop var jeg slet ikke selv klar til fødsel. Jeg gik i ve-storm og det var en meget laaaang fødsel (som jeg vil skåne dig at læse om
) Anden gang prøvede de også at presse pillerne på mig, men der nægtede jeg at tage dem og heldigvis fik jeg så selv i veer et par timer efter og den fødsel var meget bedre.
Lært ud fra mine egne erfaringer som var, at pga smerterne så kaster jeg op (også ved migræne og andre ting som gør meget ondt) Så anden gang spiste jeg faktisk så lidt så muligt ( en enkelt tør bolle om morgenen) og det virkede fint hos mig (selv om de siger man skal have energi) Istedet havde jeg smurt lækre sandwish og chokolade osv til bagefter. Det var en stor succes da der var så travlt at vi ikke så nogle i flere timer efter fødslen.
Så her gjorde jeg ikke så meget for at forberede sig da det jo er meget svært at vide hvordan det kommer til at gå.
Held og lykke med det hele. 
Anmeld