Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: Forandring fryder, men så stærkt troede jeg altså ikke det gik.. flere har kommenteret min mave og spurgt om det ikke er tvillinger der ligger derinde.. ... Det her billede er fra uge 20. De her er fra uge 25+1.
Forandring fryder, men så stærkt troede jeg altså ikke det gik.. flere har kommenteret min mave og spurgt om det ikke er tvillinger der ligger derinde.. ...
Det her billede er fra uge 20.
De her er fra uge 25+1.
WOW det er godt nok gået stærkt
Du rigtig flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
den er da bare helt perfekt din babyhule søde!!!
Mortil2tiloktober skriver: Hehe , det kan jeg godt forstå , det er naturligt tror jeg , jeg er skam os vildt nervøs for hvordan vores barn ser ud , det var jeg os den gang vi ventede Noah .. men lige meget hvad synes man jo det er super lækre og kønne
Hehe , det kan jeg godt forstå , det er naturligt tror jeg , jeg er skam os vildt nervøs for hvordan vores barn ser ud , det var jeg os den gang vi ventede Noah .. men lige meget hvad synes man jo det er super lækre og kønne
Det tror jeg også min mor har altid sagt "en hver so, synes bedst om sine egne grise" .. hehe
morethanperfect skriver: WOW det er godt nok gået stærkt Du rigtig flot
Ja det synes jeg godt nok også det er .. og den er meget større om Aftenen.. Puha.. har nu valgt at tage billeder inden jeg har spist.. griner! ..
Tak skal du ha..
ønskebarn74 skriver: den er da bare helt perfekt din babyhule søde!!!
Tusind tak
Camillos skriver: Det tror jeg også min mor har altid sagt "en hver so, synes bedst om sine egne grise" .. hehe
Camillos skriver: Tak søde... .. Åh ja den vokser stærkt... ... men hun har jo også god plads derinde hehe ... det må hun da have
Tak søde... .. Åh ja den vokser stærkt... ... men hun har jo også god plads derinde hehe ... det må hun da have
Jaaaa tror der er god plads inde i maven
Camillos skriver: Vildt? ... Jamen du skal jo ikke have gang i veeerne endnu haha Jeg er en høj pige på 173 cm.. Så .. og skal først føde til oktober, jeg tror altså det bliver meget hårdt smiler! .. Vildt du ser sådan ud i uge 12..
Vildt? ... Jamen du skal jo ikke have gang i veeerne endnu haha
Jeg er en høj pige på 173 cm..
Så .. og skal først føde til oktober, jeg tror altså det bliver meget hårdt smiler! ..
Vildt du ser sådan ud i uge 12..
Da jeg VAR i uge 12 - er i uge 32 nu
Og kæmpestor
hvor er du bare fin!!!
Den vokser så fint den mave
Er det ikke skønt endelig at kunne gå og strutte med sådan en stor gravid-mave?
Min blev også kæmpe, folk troede det var liiiige oppe over, da der var 3 måneder tilbage.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128