Maven 25+1 billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Camillos

Forandring fryder, men så stærkt troede jeg altså ikke det gik.. flere har kommenteret min mave og spurgt om det ikke er tvillinger der ligger derinde.. ... 

Det her billede er fra uge 20.

De her er fra uge 25+1. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

B&J

hold da op maven vokser stærkt.. men super flot og den sidder så godt på dig

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

B&J skriver:

hold da op maven vokser stærkt.. men super flot og den sidder så godt på dig

Tak søde... .. Åh ja den vokser stærkt... ... men hun har jo også god plads derinde hehe ... det må hun da have 

Anmeld

6. juli 2012

mortilnoahogmelina

SÅ fin en mave .. skønt den vokser i bedste velgående ..

Anmeld

6. juli 2012

Rikke S

Må jeg spørge hvor høj du er?

Min voksede ca i samme tempo da jeg ventede Noah, men meget hurtigere denne gang.

Sådan som du ser ud i uge 20, så jeg ud omkring uge 12. Og efter uge 30 har alle jeg møder, spurgt om jeg er ude at sætte gang i veerne, bare jeg går med hunden, ordner have el. .

Men jeg er også kun 160 cm høj, så har et kort liv/torso, og lægerne tror det er derfor min mave bliver så stor hver gang.

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

SÅ fin en mave .. skønt den vokser i bedste velgående ..

Tak søde.. .. Ja den vokser rigtig godt

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Rikke S skriver:

Må jeg spørge hvor høj du er?

Min voksede ca i samme tempo da jeg ventede Noah, men meget hurtigere denne gang.

Sådan som du ser ud i uge 20, så jeg ud omkring uge 12. Og efter uge 30 har alle jeg møder, spurgt om jeg er ude at sætte gang i veerne, bare jeg går med hunden, ordner have el. .

Men jeg er også kun 160 cm høj, så har et kort liv/torso, og lægerne tror det er derfor min mave bliver så stor hver gang.

Vildt? ... Jamen du skal jo ikke have gang i veeerne endnu haha

Jeg er en høj pige på 173 cm..

Så .. og skal først føde til oktober, jeg tror altså det bliver meget hårdt smiler! .. 

Vildt du ser sådan ud i uge 12.. 

Anmeld

6. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

JJAddeden

Tak søde.. .. Ja den vokser rigtig godt

Ja den gør . Det er skønt ..
Hvor er jeg glad på dine vejne over det er gået så godt dom her gang . Glæder mig sådan til at se den lille når du har født

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Mortil2tiloktober skriver:

Ja den gør . Det er skønt ..
Hvor er jeg glad på dine vejne over det er gået så godt dom her gang . Glæder mig sådan til at se den lille når du har født

hehe jeg er nervøs for hendes udssene  Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan hun ser ud, eftersom far og mor er 2 modsætninger hele vejen igennem .. Han er Blond og jeg er Brunette.. Han er slank jeg har haft tildens til overvægt. og ja.. modsætninger Mht tandsæt, briller osv.. .. 

Er godt nok spændt..

Anmeld

6. juli 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

hehe jeg er nervøs for hendes udssene  Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan hun ser ud, eftersom far og mor er 2 modsætninger hele vejen igennem .. Han er Blond og jeg er Brunette.. Han er slank jeg har haft tildens til overvægt. og ja.. modsætninger Mht tandsæt, briller osv.. .. 

Er godt nok spændt..

Hehe , det kan jeg godt forstå , det er naturligt tror jeg , jeg er skam os vildt nervøs for hvordan vores barn ser ud , det var jeg os den gang vi ventede Noah .. men lige meget hvad synes man jo det er super lækre og kønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.