svag positiv test-nu negativ.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

ekebiv

Anonym skriver:

er ÆL ikke cirka 14 dage efter mens første dag?? For så er det vel omkring 2+0. Ellers er jeg da bare helt blank.

Men er godt klar over det er jævnt tidligt at teste, men det er bestemt ikke en planlagt graviditet, og jeg testede kun fordi jeg bare var helt sikker på, at jeg var gravid.

det kommer jo an på hvornår du har æl, jeg havde først æl på 18. dagen i sidste cyklus. Men uanset hvad så er 2+6 så tidligt at et evt befrugtet æg knap nok sidder fast og derfor er kroppen knap nok i gang med at danne HcG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

det kommer jo an på hvornår du har æl, jeg havde først æl på 18. dagen i sidste cyklus. Men uanset hvad så er 2+6 så tidligt at et evt befrugtet æg knap nok sidder fast og derfor er kroppen knap nok i gang med at danne HcG

Ja jeg ved det. Men jeg var bare så møg hamrende sikker. Og jeg har stadig murren i maven, spændte bryster, oppustet og så træt. Og jeg har jo ikke gået og ventet eller forventet en graviditet, så det kan jo dårligt være psykisk.

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Havde tegn på ægløsning 1+5

Anmeld

6. juli 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Okay så huskede jeg ikke forkert

Ja jeg må prøve at teste igen. krydser så meget fingre!

Hvad krydser vi for? Kan se det ikke er planlagt, men du håber du er gravid?

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvad krydser vi for? Kan se det ikke er planlagt, men du håber du er gravid?

Nej det er bestemt ikke planlagt. Men nu efter at jeg troede jeg var gravid, og har vænnet mig til tanken - så vil jeg blive ret skuffet og ked af det, hvis der ikke kommer nogen bebs alligevel Så krydser fingre for to streger!!!!!!1

Anmeld

6. juli 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Nej det er bestemt ikke planlagt. Men nu efter at jeg troede jeg var gravid, og har vænnet mig til tanken - så vil jeg blive ret skuffet og ked af det, hvis der ikke kommer nogen bebs alligevel Så krydser fingre for to streger!!!!!!1

Det kender jeg godt

Så håber vi på to streger!

Anmeld

6. juli 2012

smlmea

Lige gyldig hvornår i cyklus ÆL falder,vil man altid være 2+0,den dag man har ÆL.

Anmeld

6. juli 2012

DitteFisk

ekebiv skriver:

For at undgå for mange skuffelser ville jeg bestemt vente til 4+0. Trods symptomer, så er det nok bedst at vente Hvis du er gravid så er det du det nok også 4+ . Få ugen til at gå, det er ikke så mange dage det drejer sig om

Anmeld

6. juli 2012

DitteFisk

ekebiv skriver:

Hov undskyld! Det var citeret forkert! Skulle være til TS

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

For at undgå for mange skuffelser ville jeg bestemt vente til 4+0. Trods symptomer, så er det nok bedst at vente Hvis du er gravid så er det du det nok også 4+ . Få ugen til at gå, det er ikke så mange dage det drejer sig om

Jeg skal bare på ferie søndag og får ikke mulighed for at teste der, og tror faktisk bare jeg vil tænke mindre over det hvis jeg lige får testet med morgenurin. Negativ eller positiv - vil blive mere afklaret selvom det nok var smartest at vente til jeg kom hjem fra ferie. måske får jeg min mens på ferien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.