svag positiv test-nu negativ.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.982 visninger
22 svar
1 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

testede svagt positivt i tirsdags hvor jeg i følge min mens var 2+6. ville teste igen i dag men står nu med en test der er bragende negativ. ikke engang en skyggestreg. 

jeg har mange symptomer på graviditet. er det normalt at de kan svinge sådan testene? i tirsdags testede jeg med morgenurin og idag med formiddagsurin - men burde der ikke være en streg der var lidt tydligere end i tirsdags???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

ekebiv

Anonym skriver:

testede svagt positivt i tirsdags hvor jeg i følge min mens var 2+6. ville teste igen i dag men står nu med en test der er bragende negativ. ikke engang en skyggestreg. 

jeg har mange symptomer på graviditet. er det normalt at de kan svinge sådan testene? i tirsdags testede jeg med morgenurin og idag med formiddagsurin - men burde der ikke være en streg der var lidt tydligere end i tirsdags???

jeg er ikke helt sikker men 2+6 er det ikke nogenlunde tidspunktet for ÆL?? Jeg fik nemlig en positiv G test sidst jeg havde æl og det er åbenbart helt normalt  

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

2+6 er alt for tideligt at teste posetivt for graviditet..

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

jeg er ikke helt sikker men 2+6 er det ikke nogenlunde tidspunktet for ÆL?? Jeg fik nemlig en positiv G test sidst jeg havde æl og det er åbenbart helt normalt  

er ÆL ikke cirka 14 dage efter mens første dag?? For så er det vel omkring 2+0. Ellers er jeg da bare helt blank.

Men er godt klar over det er jævnt tidligt at teste, men det er bestemt ikke en planlagt graviditet, og jeg testede kun fordi jeg bare var helt sikker på, at jeg var gravid.

Anmeld

6. juli 2012

Carina:-)

Det kan også være en bio.

En graviditet der er gået til grunde.

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det kan også være en bio.

En graviditet der er gået til grunde.

Ja det har jeg læst om. Øv.

Anmeld

6. juli 2012

kimfrit

2+ er alt for tidligt at teste med g test, da det er omkring æl tidspunkt. Hvis dy skal have et mere korrekt svar skal du gå efter 4+ håber snart der bebs på vej til jer

Anmeld

6. juli 2012

Laulund87

Anonym skriver:

er ÆL ikke cirka 14 dage efter mens første dag?? For så er det vel omkring 2+0. Ellers er jeg da bare helt blank.

Men er godt klar over det er jævnt tidligt at teste, men det er bestemt ikke en planlagt graviditet, og jeg testede kun fordi jeg bare var helt sikker på, at jeg var gravid.

2+0 er der hvor du har ægløsning 14 dage efter ægløsning er du 4+0.

Tror at tage en ny test om nogle dage hvis du stadig ikke har fået mens

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

2+ er alt for tidligt at teste med g test, da det er omkring æl tidspunkt. Hvis dy skal have et mere korrekt svar skal du gå efter 4+ håber snart der bebs på vej til jer

Jeg ved godt det er så tidligt at teste. Men havde tegn på ægløsning da jeg var 1+5.

Jeg håber virkelig også at den er derinde! Det var slet ikke meningen, men nu var vi lige blevet enige om, at vi selvf skulle have bebs. Også bliver den måske slet ikke til noget alligevel. Øvøvøv. Krydser virkelig fingre for at jeg bare var ualmindeligt heldig og få en positiv test i onsdags (det var onsdag ikke tirsdag), og at der kommer en positiv test til.. Vil lige prøve at teste imorgen tidlig med morgenurin - ellers venter jeg til mens er udeblevet et par dage. vi får se. krydser SÅ Meget fingre. Nu ved jeg hvorfor man ikke skal teste før tid

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

2+0 er der hvor du har ægløsning 14 dage efter ægløsning er du 4+0.

Tror at tage en ny test om nogle dage hvis du stadig ikke har fået mens

Okay så huskede jeg ikke forkert

Ja jeg må prøve at teste igen. krydser så meget fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.