Er i gået i gang med værelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Amanda2

Vi har kun et børneværelse og da storebror er 19 måneder ældre, må de dele værelse de første pr. år. Værelserne er også 1.salen og vores trappe er ikke børnevenlig, så alt leg skal foregå i stuen. Skal have købt en tvillingvogn/søskendevogn, og noget mere til opbevaring af tøj til den lille nye tror også en IKEA tur kommer på tale Helt mærkeligt ikke og skal ud og have en helt masse den her gang.

Vil helst sikkert også inde købe en brik MME eller 2, Kalle fik også lidt på sygehuset og ammede ham fuldt ud i 5 måneder og stoppede først ved 10 måneder. Så lidt mælk, til mælken er faldet til kan bestemt ikke skade. Kun give lidt ro på den lille mave. Kalle bruger ikke sut så havde helt glemt at skulle have dem på listen. Håber den lille ny vil bruge sut, har tit manglet og kunne give ham noget og trøste på. I perioder var jeg nærmst menneskesut!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

OktoberMor

Hej med dig. 

Ja vi er lige blevet færdige med værelset heldigvis altså!.. 

jeg går sku og føler mig en smule brugt efter næsten ingenting, og får det noget så ubehageligt af at bukke mig, så er glad for det er overstået nu.. 

Jeg kan lige sætte nogle billeder ind af værelset, her nedenunder...  Vi mangler stadig et puslebord, men det kommer i næste måned, også er alt klar.  Hvordan går det med jeres?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2012

christina92

OktoberMor skriver:

Hej med dig. 

jeg går sku og føler mig en smule brugt efter næsten ingenting, og får det noget så ubehageligt af at bukke mig, så er glad for det er overstået nu.. 

Jeg kan lige sætte nogle billeder ind af værelset, her nedenunder...  Vi mangler stadig et puslebord, men det kommer i næste måned, også er alt klar.  Hvordan går det med jeres?

Hvor er det bare blevet lækkert!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et dejlig prinsesse værelse.

Her går det stille og rolig fremad, vi mangler stadig de sidste små ting

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Hvor er det bare blevet lækkert!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et dejlig prinsesse værelse.

Her går det stille og rolig fremad, vi mangler stadig de sidste små ting

Ja jeg syntes også det er blevet super godt.. ;-) 

Okay, så er i jo også tæt på..  

Anmeld

17. juli 2012

christina92

OktoberMor skriver:

Ja jeg syntes også det er blevet super godt.. ;-) 

Okay, så er i jo også tæt på..  

Ja vi er så

Anmeld

17. juli 2012

Chili

OktoberMor skriver:

Hej med dig. 

Super hyggeligt  

Vi kommer slet ikke til at lave så meget baby værelse fra start af  

Vi venter på at få tilbudt ny bolig, så vi kan bo i stuen med have i stedet for 3. sal  Så jeg gider ikke begynde at male og indrette her, når vi alligevel snart skal flytte  Hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.