Tegnefilm der IKKE er uhyggelige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.871 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Muhmi

Jeg elsker Disneyfilm og vil gerne se dem sammen med Silas.. Silas er også helt vild med de der tegnefilm, men jeg sidder og spoler når jeg ved at der kommer uhyggelige ting og det er egentlig lidt irriterende... Kan ikke helt forstå hvorfor at de skal gøre så ansigterne kommer helt op i skærmen og siger "BØH" agtige ting og ser underlige ud...

Så derfor, kender i nogle tegnefilm der ikke har det der element af uhygge i dem? Hvor det egentlig bare er godt fra den ene ende til den anden??

Ja jeg er måske pylremor, men jeg vil bare ikke risikere at Silas begynder at få mareridt af de tegnefilm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

wamse

Peter plys er sådan en happy happy historie

Anmeld

6. juli 2012

Muhmi

wamse skriver:

Hehe... Vi har masser af Peter Plys (I love them ) Men de fanger ikke rigtig Silas' opmærksomhed i mere end et par minutter heheh...

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

wamse skriver:

dem skulle jeg lige til at forslå

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

Muhmi skriver:

Jeg elsker Disneyfilm og vil gerne se dem sammen med Silas.. Silas er også helt vild med de der tegnefilm, men jeg sidder og spoler når jeg ved at der kommer uhyggelige ting og det er egentlig lidt irriterende... Kan ikke helt forstå hvorfor at de skal gøre så ansigterne kommer helt op i skærmen og siger "BØH" agtige ting og ser underlige ud...

Så derfor, kender i nogle tegnefilm der ikke har det der element af uhygge i dem? Hvor det egentlig bare er godt fra den ene ende til den anden??

Ja jeg er måske pylremor, men jeg vil bare ikke risikere at Silas begynder at få mareridt af de tegnefilm...

hmmm og ud over peter plys ... måske peter pan, robin hood og herkules ... evt cars  og bee movie ... 

vi har et helt andet problem ... Serina bliver MEGA ked af det hvis der på et eller andet tidspunkt i tegnefilmen er nogen der går ... i hvert fald de første 3 gange ... hun vil gerne se filmene ... men vi har lært at vi skal se dem sammen med hende ... og forklare at de kommer igen (hvis de gør det) eller at det bare er inde i filmen og der ikke sker noget ...  Jeg glemmer nogle gange inden en ny film sættes på (fx når hun er syg i flere dage og jeg er ved at blive skør af mickeys kluphus og peter plys) at der faktisk er lidt sørgelige ting i den ... 

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Bjørne brødre ?

Den og kejserens nye flip, de er da ikke så slemme? Så vidt jeg husker .. 

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

THE LITTLE BRAVE TOASTER!!!
Den er så sød hehe 

Anmeld

6. juli 2012

wamse

Muhmi skriver:

Hehe... Vi har masser af Peter Plys (I love them ) Men de fanger ikke rigtig Silas' opmærksomhed i mere end et par minutter heheh...

Hmm den er skisme lidt svær, for synes nok ikke der er meget, som bare er glad hele vejen igennem, for det skal jo også fange på en eller anden måde

Hvad med byggemand Bob?

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Mike

Muhmi skriver:

Cars, Cars 2, Disneys vintereventyr, sværet i stenen, Bolt, UP, Robots

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Mike

og wall-e!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.