Elsker indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Vil såååå gerne se det bord. Kan du lave linket så det kan trykkes på?

Hvilket et af dem?  Forstår ikke det ikke virker. Skal prøve at linke det igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

twinny

Mit næste projekt er at flytte i rækkehus, så der i sig selv er der masser af projekter....

Ikea har bare at passe på, når jeg kommer og ryder det hele.

Anmeld

6. juli 2012

Nadia&Daniel

twinny skriver:

Mit næste projekt er at flytte i rækkehus, så der i sig selv er der masser af projekter....

Ikea har bare at passe på, når jeg kommer og ryder det hele.

Jeg er så meget på IKEA-tur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. juli 2012

Nadia&Daniel

Sandra + Mike skriver:

Vi har lige fået helt ny stue, så er vildt forelsket i det hele.. Men især et billede vi har af vores søn som er så stort at det fylder en hel væg.. Elsker det simpelthen

Er igang med at lave en 'wall of family' og er næsten færdig! 

Lige præcis det jeg gerne vil have i gangen (og måske i soveværelset)

Anmeld

6. juli 2012

lhn89

Jeg ELSKER også indretning  Men med en lejlighed på 46 kvm. er det med at være kreativ, for at få mest ud af pladsen 

Vi har efterhånden en del ting, samlet godt sammen, men jeg må sige at mine favoritter er:

• Vores billedvæg, som er et mix af købte billeder, tegninger jeg selv har lavet og fotos af familien.
  • Vores lille kommode, som var mit første rigtigt genbrugskøb. Købt til meget billige penge, da jeg lige var flyttet hjemmefra.
  • Vores charles eames gyngestol, som er en studenter gave fra mine forældre. Min datter og jeg tilbragte MANGE timer i, da hun var helt lille. Hun elskede at spise og falde i søvn i denne stol.
  • Vores charles eames spisebordsstole, som er af glasfiber og med træben. Jeg havde længe ønsket mig dem, min kæreste købte dem som en overraskelse til mig, som vores første "fælles møbler"

Lidt billeder som jeg havde til at ligge. Billedvægen er dog blevet større med tiden og det runde spisebord er blevet skiftet ud med Hay Loop bordben + Ikea bordblade Under billedvægen ses den lille kommode svagt (beklager det andet billed af den, men er det eneste jeg har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2012

An&Jo

jeg elsker at indrette..

Det næste jeg skal igang med er at indrette den store drengs værelse, så det bliver knapt så rodet at se på..

Anmeld

6. juli 2012

Nadia&Daniel

lhn89 skriver:

Jeg ELSKER også indretning  Men med en lejlighed på 46 kvm. er det med at være kreativ, for at få mest ud af pladsen 

Vi har efterhånden en del ting, samlet godt sammen, men jeg må sige at mine favoritter er:

• Vores billedvæg, som er et mix af købte billeder, tegninger jeg selv har lavet og fotos af familien.
  • Vores lille kommode, som var mit første rigtigt genbrugskøb. Købt til meget billige penge, da jeg lige var flyttet hjemmefra.
  • Vores charles eames gyngestol, som er en studenter gave fra mine forældre. Min datter og jeg tilbragte MANGE timer i, da hun var helt lille. Hun elskede at spise og falde i søvn i denne stol.
  • Vores charles eames spisebordsstole, som er af glasfiber og med træben. Jeg havde længe ønsket mig dem, min kæreste købte dem som en overraskelse til mig, som vores første "fælles møbler"

Lidt billeder som jeg havde til at ligge. Billedvægen er dog blevet større med tiden og det runde spisebord er blevet skiftet ud med Hay Loop bordben + Ikea bordblade Under billedvægen ses den lille kommode svagt (beklager det andet billed af den, men er det eneste jeg har

Dejligt med billeder  synes det virker meget hyggeligt

Anmeld

6. juli 2012

lhn89

Nadia&Daniel skriver:

Dejligt med billeder  synes det virker meget hyggeligt

Mange tak 

Jeg elsker ting af mange grunde: farve, form brugsformål osv. Men ting der har et særlig minde eller historie bag sige, er ofte mine favoritter 

Anmeld

6. juli 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er så meget på IKEA-tur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaah.

Anmeld

6. juli 2012

MorDk

Jeg sidder og kigger på nettet.... skal finde seng til Bassen og lamper til lejl. og til Bassens værelse... Vi har endnu ikke rigtig fået lavet det store her... Glæder mig til vi har fået hele hytten malet!

Jeg elsker vores nye sofa!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.