Elsker indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.855 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Nadia&Daniel

Sidder hertil aften, og kigger forskellige boligmagasiner igennem, og nyder at vi snart har fået styr på vores nye hjem

Er der noget I Jeres hjem som I elsker/nyder  at have? såsom et bestemt bord, farve eller vase..

Jeg er især glad for vores sofa - den er genial at flyde på, når Laura vil putte om morgen eller ikke vil sove om natten. Eller vores tv-møbel som passer perfekt ind i lejligheden..

Tror aldrig vi bliver helt færdig, men nyder det.

Næste projekt er en væg fyldt med rammer med billeder af familie og venner.

Vist I har et projekt - hvad er det så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

4kløver

MIT er at få disse billeder ned men den idé er manden ikke med på.
Mon ikke det kan lykkes lørdag når jeg kommer hjem med billeder af børnene.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

MortilElias2010

4kløver skriver:

MIT er at få disse billeder ned men den idé er manden ikke med på.
Mon ikke det kan lykkes lørdag når jeg kommer hjem med billeder af børnene.

Yikes  Jo det vil jeg da næsten håbe I får  Nej hvor er de bare helt ubeskriveligt grimme. Men de har umiddelbar værdi ellers ville de ikke hænge fremme. Har manden selv lavet dem eventuelt? For så er det noget andet, så ligger der jo timers fordybelse i dem. Hvis de er købt af en fremmed for jer, så er de virkelig bare grimme. 

Anmeld

6. juli 2012

-Sigrid-

Jeg elsker min datters værelse

Min mand har lavet puslebordet, som er stort med en speciel puuslemåtte som er fed og et væg-tæppe-reol-ting Så er der en lilla stribe hele vejen rundt, og er igang med at lave hendes 2 reoler. Jeg har selv syet gardinerne om, og der er de sødeste lamper på stangen. Så er hendes seng FED(!), jeg har malet vægen bagved lillastribet og med pink sommerfugle på, så er der myggenet over og en ikea-lampe-blomst Så er tæppet, gardinerne, sækkestol og småting limegrøn... Det er helt vild fedt, er SÅ stolt 

Anmeld

6. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nadia&Daniel skriver:

Sidder hertil aften, og kigger forskellige boligmagasiner igennem, og nyder at vi snart har fået styr på vores nye hjem

Er der noget I Jeres hjem som I elsker/nyder  at have? såsom et bestemt bord, farve eller vase..

Jeg er især glad for vores sofa - den er genial at flyde på, når Laura vil putte om morgen eller ikke vil sove om natten. Eller vores tv-møbel som passer perfekt ind i lejligheden..

Tror aldrig vi bliver helt færdig, men nyder det.

Næste projekt er en væg fyldt med rammer med billeder af familie og venner.

Vist I har et projekt - hvad er det så?

Jeg eeelsker vores spisebord! 

http://www.designdelicatessen.dk/produkter/36-borde/2017-hay---loop-stand-round-table---sort/

Vi købte det da vi boede i en noget mindre lejlighed. Så nu har vi snakket lidt om, at skifte det ud med dette, eller lignende:

http://www.designdelicatessen.dk/produkter/217-hay/3164-hay---loop-stand-high-table-250cm/

Det jo ikke det billigste bord, men vi bruger meget spisebordet, og vi elsker at lave mad, og have folk til middag. Så vi mangler pladsen. 

Så har vi planer om, at male vores gang, og få ophæng til min mands dyre cykel derude. (gangen er laaang og bred) 

Vi har talt om at få (noget ordentlig) grafitti på den ene væg i gangen! tror det vil se feeedt ud! 

Anmeld

6. juli 2012

4kløver

MortilElias2010 skriver:

Yikes  Jo det vil jeg da næsten håbe I får  Nej hvor er de bare helt ubeskriveligt grimme. Men de har umiddelbar værdi ellers ville de ikke hænge fremme. Har manden selv lavet dem eventuelt? For så er det noget andet, så ligger der jo timers fordybelse i dem. Hvis de er købt af en fremmed for jer, så er de virkelig bare grimme. 

Den der står 40 er et fødselsdag "kort"
Jeg ville ønske at jeg kun bestemte så var de smidt ud.

Anmeld

6. juli 2012

CamillaSoefelt

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg eeelsker vores spisebord! 

http://www.designdelicatessen.dk/produkter/36-borde/2017-hay---loop-stand-round-table---sort/

Vi købte det da vi boede i en noget mindre lejlighed. Så nu har vi snakket lidt om, at skifte det ud med dette, eller lignende:

http://www.designdelicatessen.dk/produkter/217-hay/3164-hay---loop-stand-high-table-250cm/

Det jo ikke det billigste bord, men vi bruger meget spisebordet, og vi elsker at lave mad, og have folk til middag. Så vi mangler pladsen. 

Så har vi planer om, at male vores gang, og få ophæng til min mands dyre cykel derude. (gangen er laaang og bred) 

Vi har talt om at få (noget ordentlig) grafitti på den ene væg i gangen! tror det vil se feeedt ud! 

Vil såååå gerne se det bord. Kan du lave linket så det kan trykkes på?

Anmeld

6. juli 2012

emsaroto

Jeg har fuld bolig projekt
Er i gang med noget flytning hehe  

Anmeld

6. juli 2012

Mor til Mike

Vi har lige fået helt ny stue, så er vildt forelsket i det hele.. Men især et billede vi har af vores søn som er så stort at det fylder en hel væg.. Elsker det simpelthen

Er igang med at lave en 'wall of family' og er næsten færdig! 

Anmeld

6. juli 2012

Miia90

CamillaSoefelt skriver:

Vil såååå gerne se det bord. Kan du lave linket så det kan trykkes på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.