Mave hvornår i 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Årh ha kan ikke lade vær at tænke på mig selv der for ja lidt over 2 år siden stod med en positiv test i hånden og en kæreste jeg kun haven været sammen med i 4 måneder . Men vi os altså stadig sammen den dag idag og venter nr 2 ..

Jeg er sikker på man sagtens kan klare det når bare man begge kæmper for det , og vi har bestemt os haft op og ned ture , men alligevel er vi kommet hel ud på den anden side ..

Jeg kan sagtens forstå du ikke vil kunne gennemleve en abort , det er os noget af det hårdeste at byde en kvinde vil jeg mene , jeg har mange gange fortrudt jeg har fået en , da sønnen var 4 måneder . jeg har efterfølgende tabt 1 gang og er altså nu gravid i uge 24..

Vi er i hvert fald begge ret indstillet på, at det her ikke bliver nemt. Men at det er det vi vil. Og det er vel det vigtigeste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Vi er i hvert fald begge ret indstillet på, at det her ikke bliver nemt. Men at det er det vi vil. Og det er vel det vigtigeste?

JA det er nemlig lige præcis det som er det vigtigste så er jeg os sikker på man nok skal klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.