Mave hvornår i 2. graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.973 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

Min sidste graviditet kunne man først se jeg var gravid omkring 6. måned..

Men - jeg vil gerne holde denne graviditet hemmelig til omkring uge 12 - men har hørt at maven vokser hurtigere anden gang? Det er også kun 10½ måned siden, at jeg fødte.. Hvornår vokser maven anden gang i forhold til første gang?

I min sidste graviditet så jeg sådan her ud i 13. uge:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Altså jeg kunne sagtens holde det hemmeligt til efter uge 12. Min mave begyndte sk småt at vise sig i uge 14.. da jeg rundet uge 20 kunne man godt se det , men de sidste 3 uger er 23+ er det virkelig gået stærkt ..

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Mortil2tiloktober skriver:

Altså jeg kunne sagtens holde det hemmeligt til efter uge 12. Min mave begyndte sk småt at vise sig i uge 14.. da jeg rundet uge 20 kunne man godt se det , men de sidste 3 uger er 23+ er det virkelig gået stærkt ..

Super - jeg er bare allerede MEGET oppustet.. Men krydser virkelig fingre for, at det ikke går alt for stærkt. Der er da ikke langt imellem dine to? Eller husker jeg helt forkert - jeg havde en anden profil da jeg fik min søn, men blev nød til at slette den pga min x kæreste, sønnens far. Nu er jeg tilbage. og gravid igen.

Anmeld

5. juli 2012

LR85

Tidlig mave = oppustedhed. 

Fik 'rigtig' gravid mave omkring uge 15 stykker

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Super - jeg er bare allerede MEGET oppustet.. Men krydser virkelig fingre for, at det ikke går alt for stærkt. Der er da ikke langt imellem dine to? Eller husker jeg helt forkert - jeg havde en anden profil da jeg fik min søn, men blev nød til at slette den pga min x kæreste, sønnens far. Nu er jeg tilbage. og gravid igen.

HMm , umildbart ved jeg ikke lige hvem du er , men bliver skide nysgerrig nu
Men nej jeg har en dreng fra december 10 så der vil være 22 måneder imellem dem .
Hvor langt er du henne ?

Jeg var os meget oppustet i starten men ingen lagde mærke til noget .. og jeg fortalte det for i uge 14.

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

HMm , umildbart ved jeg ikke lige hvem du er , men bliver skide nysgerrig nu
Men nej jeg har en dreng fra december 10 så der vil være 22 måneder imellem dem .
Hvor langt er du henne ?

Jeg var os meget oppustet i starten men ingen lagde mærke til noget .. og jeg fortalte det for i uge 14.

Ej så aktiv var jeg måske heller ikke - kan bare huske dit profil billede :p Hed 170811 sidst. Terminsdag, men han kom den 11

min er fra august 11, så der vil kun være omkring 19 mdr imellem dem.

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Ej så aktiv var jeg måske heller ikke - kan bare huske dit profil billede :p Hed 170811 sidst. Terminsdag, men han kom den 11

min er fra august 11, så der vil kun være omkring 19 mdr imellem dem.

Når ja , dig kan jeg faktisk godt huske nu vi skrev lidt sammen privat ..
Håber du har fundet en god kæreste nu .. og det lyder det jo til
Uh ja så kommer de os rimelig tæt på hinanden .. men det er os skønt med børn tætte på hinanden , jeg glæder mig i hvertfald meget.

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

Når ja , dig kan jeg faktisk godt huske nu vi skrev lidt sammen privat ..
Håber du har fundet en god kæreste nu .. og det lyder det jo til
Uh ja så kommer de os rimelig tæt på hinanden .. men det er os skønt med børn tætte på hinanden , jeg glæder mig i hvertfald meget.

Ja det er rigtigt

Det har jeg bestemt! Selvom det er ret nyt (3 mdr??), og den nye baby da slet ikke var planlagt. Jeg startede på ppiller for 2 mdr siden og har blødt on/off lige siden, stoppede med pillerne, fik min mens, og synes ikke vi har sexet omkring ægløsning. Så vidt jeg kan regne ud 6-7 dage inden ægløsning. Men nu er jeg altså gravid. Har nok overhoved ikke kunne regne med noget efter det har været så sidnssygt uregelmæssigt.

Jeg har lige skulle synke den, og har oprettet en del debatter herinde for at høre fra folk i "samme" båd. Men jeg vil fortryde det så meget hvis jeg får det fjernet.

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Tidlig mave = oppustedhed. 

Fik 'rigtig' gravid mave omkring uge 15 stykker

Okay - bare den ikke bliver meget større. Men altså ser da slet heller ikke gravid nu, det er bare så nemt at se på mig, fordi jeg er ret lille og meget flad mave.

Anmeld

5. juli 2012

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt

Det har jeg bestemt! Selvom det er ret nyt (3 mdr??), og den nye baby da slet ikke var planlagt. Jeg startede på ppiller for 2 mdr siden og har blødt on/off lige siden, stoppede med pillerne, fik min mens, og synes ikke vi har sexet omkring ægløsning. Så vidt jeg kan regne ud 6-7 dage inden ægløsning. Men nu er jeg altså gravid. Har nok overhoved ikke kunne regne med noget efter det har været så sidnssygt uregelmæssigt.

Jeg har lige skulle synke den, og har oprettet en del debatter herinde for at høre fra folk i "samme" båd. Men jeg vil fortryde det så meget hvis jeg får det fjernet.

Årh ha kan ikke lade vær at tænke på mig selv der for ja lidt over 2 år siden stod med en positiv test i hånden og en kæreste jeg kun haven været sammen med i 4 måneder . Men vi os altså stadig sammen den dag idag og venter nr 2 ..

Jeg er sikker på man sagtens kan klare det når bare man begge kæmper for det , og vi har bestemt os haft op og ned ture , men alligevel er vi kommet hel ud på den anden side ..

Jeg kan sagtens forstå du ikke vil kunne gennemleve en abort , det er os noget af det hårdeste at byde en kvinde vil jeg mene , jeg har mange gange fortrudt jeg har fået en , da sønnen var 4 måneder . jeg har efterfølgende tabt 1 gang og er altså nu gravid i uge 24..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.