har i fået taget sexede billeder ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Dot D

da min mand blev 30, havde jeg ingen idé om, hvad han skulle have..

så tog jeg Sophie med til fotograf, og han tog de bedste billeder af hende og af os sammen. men så tog jeg mod til mig, og han fik taget nogle, pikante vil jeg kalde dem, billeder af mig i flot sort underkjoleting og høje sko. 

alle billederne fik jeg sat i et fint album, og min mand(daværende kæreste) blev meget glad for dem..

det er også den eneste gang, jeg har gjort det, for er ikke så glad for mig selv og min noget for store krop, men han blev glad, og det var det hele værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Din kæreste er også god til at tage billeder. Det kan vi jo se på de billeder du har vist, fra da du var gravid i hvert fald

Ja det er han god til  

Anmeld

29. juli 2012

Miss-86

Anonym skriver:

jeg vælger at være anonym da man ikke skal kunne søge dette tilbage til mig..

har i nogle sinde selv taget eller fået taget nøgen eller undertøjs billeder ?

jeg startede som 13 årig med webcamet med at tage frække billeder til fyre jeg flirtede med på nettet eller til kærester osv.. og er egentlig aldrig stoppet med det igen.. har det sidste år ikke taget den slaks billeder men er nok kommet op på en 1-2 hundrede billeder gennem tiden af mig i undertøj osv.. næsten aldrig nøgen billeder da jeg ikke kan lide min krop..  

jeg har enda gået så vidt i teenage årene at jeg til en enkelt fyr på nettet solgte mine billeder til ham da han var besat af min krop..   

men er jeg den eneste der har gjordt sådan eller ?

jeg tror egentlig det har været et råd om anderkeldelse og opmærksomhed fra fyerne da jeg ikke fik det hjemmefra..  

Ja, jeg har selv taget en del sexy billeder med mit digital kamera (det er dog en del år siden, da jeg var nogle kilo lettere)

Min kæreste var udenlands i ½ år, så jeg tog nogle og sendte til ham, det blev han glad for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.