Nej, jeg kunne aldrig finde på at tage sådanne billeder. Ikke engang til min mand fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skulle gøre med det, har personlig altid synes det var lidt overskridende hvis folk hænger sådan noget op i deres hjem. Men det må de selvfølgelig selv om, ville dog selv føle mig lidt akaveret ved at gå ind til en bekendt og se sådanne billeder af hende da jeg synes sådan noget er personligt.
Jeg kunne heller aldrig finde på selv at tage nogle eller lade en kæreste gøre det fordi jeg ville være bange for at de en dag (af en eller anden årsag) endte på nettet. Når de først er på Internettet er det jo næsten umuligt at få sådan noget væk igen. Så frygten for sådan noget ville helt sikkert gøre, at jeg aldrig kunne finde på at sende sådan nogle billeder eller få taget sådanne billeder.
Til alle dem der får taget billeder ved en prof (eller lign) så husk ALTID at få ejerrettighederne til billederne, da de ellers i pricippet ejer rettighederne til billederne.
Kære TS jeg er ked af, at du måske har haft det så dårligt med dit selvværd (du skriver selv at du ikke kan lide din krop) og derfor måske søger opmærksomhed for fyrene. Men tror mig, det er ikke den slags opmærksomhed at du har brug for. Men det ved du sikkert godt. Alt det bedste fremover.
Anmeld