har i fået taget sexede billeder ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.399 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Anonym trådstarter

jeg vælger at være anonym da man ikke skal kunne søge dette tilbage til mig..

har i nogle sinde selv taget eller fået taget nøgen eller undertøjs billeder ?

jeg startede som 13 årig med webcamet med at tage frække billeder til fyre jeg flirtede med på nettet eller til kærester osv.. og er egentlig aldrig stoppet med det igen.. har det sidste år ikke taget den slaks billeder men er nok kommet op på en 1-2 hundrede billeder gennem tiden af mig i undertøj osv.. næsten aldrig nøgen billeder da jeg ikke kan lide min krop..  

jeg har enda gået så vidt i teenage årene at jeg til en enkelt fyr på nettet solgte mine billeder til ham da han var besat af min krop..   

men er jeg den eneste der har gjordt sådan eller ?

jeg tror egentlig det har været et råd om anderkeldelse og opmærksomhed fra fyerne da jeg ikke fik det hjemmefra..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

jeg vælger at være anonym da man ikke skal kunne søge dette tilbage til mig..

har i nogle sinde selv taget eller fået taget nøgen eller undertøjs billeder ?

jeg startede som 13 årig med webcamet med at tage frække billeder til fyre jeg flirtede med på nettet eller til kærester osv.. og er egentlig aldrig stoppet med det igen.. har det sidste år ikke taget den slaks billeder men er nok kommet op på en 1-2 hundrede billeder gennem tiden af mig i undertøj osv.. næsten aldrig nøgen billeder da jeg ikke kan lide min krop..  

jeg har enda gået så vidt i teenage årene at jeg til en enkelt fyr på nettet solgte mine billeder til ham da han var besat af min krop..   

men er jeg den eneste der har gjordt sådan eller ?

jeg tror egentlig det har været et råd om anderkeldelse og opmærksomhed fra fyerne da jeg ikke fik det hjemmefra..  

Jeg synes der er stor forskel på at tage billeder af sig selv til fyre/mænd og så få lavet sexede billeder. Så er det på plads.

Jeg ville da ønske at jeg havde modet til at stille op til nogle frække men flotte billeder til min mand. Det ville han synes om

Men ellers nej, jeg har aldrig sendt billeder af mig selv rundt til mænd. Og vil gerne gi dig ret i at dem der gør det, gør det for opmærksomheden. Men det er alligevel tragisk at mange unge piger føler for at udstille dem selv sådan, kedelig udvikling

Anmeld

5. juli 2012

Kamulla

har ikke solgt billeder af min krop, eller taget sexy billeder til ukendte mænd... min eks boede i Aa. og jo der kunne vi da godt sende nogle frække billeder frem og tilbage...

har fået taget billeder i undertøj og bikini da jeg var 18år, med professionelle fotografer, de er ikke delt med nogen udover mig selv

så nej vil aldrig kunne gøre som du TS har...

Anmeld

5. juli 2012

JanetBJ

Synes at der er en forskel på sexede billeder og amatørbilleder man tager hjemme foran webcammet.

Jeg har fået taget sexede billeder af en fotograf (bikini, artistic nude), bare for at prøve nye grænser af og vise en del af mig selv som jeg ikke har vist før. Det giver en vis selvtillid at se sig selv på den måde, man tænker sådan lidt; "Nå, kan jeg også se sådan ud? Wauuw"-agtigt. Det kan jeg godt lide.

Anmeld

5. juli 2012

tinasmor

Nej, jeg kunne aldrig finde på at tage sådanne billeder. Ikke engang til min mand fordi jeg ikke rigtig ved hvad jeg skulle gøre med det, har personlig altid synes det var lidt overskridende hvis folk hænger sådan noget op i deres hjem. Men det må de selvfølgelig selv om, ville dog selv føle mig lidt akaveret ved at gå ind til en bekendt og se sådanne billeder af hende da jeg synes sådan noget er personligt.

Jeg kunne heller aldrig finde på selv at tage nogle eller lade en kæreste gøre det fordi jeg ville være bange for at de en dag (af en eller anden årsag) endte på nettet. Når de først er på Internettet er det jo næsten umuligt at få sådan noget væk igen. Så frygten for sådan noget ville helt sikkert gøre, at jeg aldrig kunne finde på at sende sådan nogle billeder eller få taget sådanne billeder.

Til alle dem der får taget billeder ved en prof (eller lign) så husk ALTID at få ejerrettighederne til billederne, da de ellers i pricippet ejer rettighederne til billederne. 

Kære TS jeg er ked af, at du måske har haft det så dårligt med dit selvværd (du skriver selv at du ikke kan lide din krop) og derfor måske søger opmærksomhed for fyrene. Men tror mig, det er ikke den slags opmærksomhed at du har brug for. Men det ved du sikkert godt. Alt det bedste fremover.

Anmeld

5. juli 2012

TeamRocket

Min kæreste, nu mand har taget frække billeder af mig. Men han er den eneste der har fået lov. Kunne ikke drømme om at vise mig til fremmede!!

Jeg sender dig et kram, og tænk dig om, specielt hvis du er mor eller regner med at blive det, du er mere værd end det

Anmeld

5. juli 2012

Anonym trådstarter

je har de sidste år ikke gjordt det eller noget ligende, er blevet mere moden, fået en dejlig kæreste der værdsætter mig som jeg er, og har på ingen måde brug for den opmærksomhed eller noget..

og ja venter mig os barn i år..

der er sket meget i mit liv og jeg har klart ændret mig til noget mere positivt..

men jeg tror lidt jeg har konpenterert for min barndom på den måde med fremmede mænd da der er mange former for svigt i min barndom..

men tak til jer der har sendt kram..  

Anmeld

5. juli 2012

Isabella_mor

Ja! Det har jeg. Kun for min kæreste med ham bag kameraet det kan han meget godt lide, og jeg kan lide at han kan lide det  

Anmeld

8. juli 2012

mariamiss6

Isabella_mor skriver:

Ja! Det har jeg. Kun for min kæreste med ham bag kameraet det kan han meget godt lide, og jeg kan lide at han kan lide det  

Din kæreste er også god til at tage billeder. Det kan vi jo se på de billeder du har vist, fra da du var gravid i hvert fald

Anmeld

8. juli 2012

MorTilEn2013Dreng

Overvejer faktisk og få taget billeder i undertøj og badetøj og alm tøj os men mere til mig selv og er os blevet tilbudt at blive model.

Men har ikke selv taget af mig selv og sendt til nogen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.