Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Uhm den lyder lækker:-) Velfortjent med så meget arbejde..:-)
Uhm den lyder lækker:-) Velfortjent med så meget arbejde..:-)
Tak. Jeg glæder mig også til weekend og at være sammen med min datter, som er blevet lidt forsømt denne uge Godt vi har en skøn weekend forude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Hvordan kunne du gætte det? Hvilken is så?
Hvordan kunne du gætte det?
Hvilken is så?
Baagøe skriver: Tak. Jeg glæder mig også til weekend og at være sammen med min datter, som er blevet lidt forsømt denne uge Godt vi har en skøn weekend forude
Tauf skriver: Personligt kunne jeg godt spise bounty is.. Uhm:-):-)
Personligt kunne jeg godt spise bounty is.. Uhm:-):-)
Her bliver det bare en omgang Triple is fra Carte Dor...
Tauf skriver: Nå piger og mænd:-) Hvad skal i lave her til aften? Ja jeg troede at manden og jeg skulle sidde og se film og holde om hinanden. Men nej han er nu gået i seng med migræne.Så nu ved jeg hvad jeg skal give mig til..
Nå piger og mænd:-) Hvad skal i lave her til aften? Ja jeg troede at manden og jeg skulle sidde og se film og holde om hinanden. Men nej han er nu gået i seng med migræne.Så nu ved jeg hvad jeg skal give mig til..
ligger og slapper af, og hører radio :-)
jydeinden skriver: ligger og slapper af, og hører radio :-)
Tauf skriver: Hvad høre du:-)?
Hvad høre du:-)?
lige nu nova fm, venter bare på at musikken starter igen. og venter på at min kære kæreste har nybagte boller klar til os :-D
jydeinden skriver: lige nu nova fm, venter bare på at musikken starter igen. og venter på at min kære kæreste har nybagte boller klar til os :-D
Tauf skriver: Håber i får en god weekend :-)
Håber i får en god weekend :-)
Mange tak og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128