Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Jeg slapper af efter en hård uge med arbejde non-stop. Imorgen står den igen på arbejde i 11-12 timer, så nu sidder jeg med iPad og nyder en hjemmebagt tripple chocolate muffin
Jeg slapper af efter en hård uge med arbejde non-stop. Imorgen står den igen på arbejde i 11-12 timer, så nu sidder jeg med iPad og nyder en hjemmebagt tripple chocolate muffin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg skal se smallville hele aftenen og skrive herinde..her er jo mange gode Debatter og rare kvinder
Kæresten ligger i sengen med ondt i ryggen
AnnaKJ skriver: Desværre ingen veer - kun plukveer Men det trykker og napper helt vildt i underlivet - det gør sååå NAS
Desværre ingen veer - kun plukveer
Men det trykker og napper helt vildt i underlivet - det gør sååå NAS
Bare sidde i sofaen og være p"##¤ sur, træt og irriteret ... med øm ringfinger .... F#¤%&"? L#"¤# dag!! og en regnsky hvis jeg ku sætte sådan en ind
Problembarnet skriver: Bare sidde i sofaen og være p"##¤ sur, træt og irriteret ... med øm ringfinger .... F#¤%&"? L#"¤# dag!! og en regnsky hvis jeg ku sætte sådan en ind
Tauf skriver: Hvis de gør så ondt tro du se ikke det er Veer. Plukveer gør da ikke sådan rigtig ondt..
Hvis de gør så ondt tro du se ikke det er Veer. Plukveer gør da ikke sådan rigtig ondt..
Det er nu mere de der niv/nap der gør så ondt
Det er ikke veer ihvertfald
AnnaKJ skriver: o Det er nu mere de der niv/nap der gør så ondt Det er ikke veer ihvertfald
o
Tauf skriver: Nå piger og mænd:-) Hvad skal i lave her til aften? Ja jeg troede at manden og jeg skulle sidde og se film og holde om hinanden. Men nej han er nu gået i seng med migræne.Så nu ved jeg hvad jeg skal give mig til..
Nå piger og mænd:-) Hvad skal i lave her til aften? Ja jeg troede at manden og jeg skulle sidde og se film og holde om hinanden. Men nej han er nu gået i seng med migræne.Så nu ved jeg hvad jeg skal give mig til..
Jeg kæmper med varmen - Det er bare ikke mig... Så overvejer at have syndeaften... Mmmm....
Solstrålebørn skriver: Jeg kæmper med varmen - Det er bare ikke mig... Så overvejer at have syndeaften... Mmmm....
Tauf skriver: IS:-):-):-):-)
IS:-):-):-):-)
Hvordan kunne du gætte det?
Hvilken is så?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128