Skiftende temperament efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
serinasmor skriver:

ændrer du desideret personlighed ?? 

for så ville jeg søge læge ... så vil jeg nemlig tro at dine hormoner gør noget dumt ved din psyke - og det skal man have hjælp til

Men kan det virkelig være hormoner endnu?? Efter så lang tid efter fødslen?? Under graviditeten var der heller ingen ting med mit temperament.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
MorDk skriver:

Jeg var altså også meget muggen, hidsig og ude af kontrol af og til. Fik sagt ting jeg ikke mente og var rigtig modbydeligt for mine omgivelser. Havde det rigtig skidt med det. Tror det mundede ud i at det var en omvæltning at få et barn + at vi begge var trætte og udkørte...

Det er ikke sjovt... så du får liiige en krammer herfra

Tak  

Anmeld

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Her bliver hun puttet kl. 19-19.30 og sover ca. ½ time efter. Og ellers så sover hun faktisk igennem hele natten. Det har hun faktisk gjort helt fra hun var lille af så kan ikke sige at det er pga. søvnmangel....

ja det ser ud til at du får søvn nok.

Måske er det omvæltning. Jeg synes i hvert fald at det er en stor omvæltning og super hårdt.

Det kan være man burde tale med sin læge om det. Ikke fordi jeg tænker at man straks skal medicineres, men han må kende til problemet og kan måske give dig nogle svar.

Jeg vil selv prøve at tage mig sammen og fortælle min læge hvordan jeg har det....når jeg engang tager mig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.