Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
An&Jo skriver: og så køre på mac d og hente mad.. Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt.. Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem.. Andre der vælger lette løsninger idag??
og så køre på mac d og hente mad.. Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt.. Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem.. Andre der vælger lette løsninger idag??
hehe vores nemme løsning består af aftensmad fra igår dvs flutes, salat, og grillet kød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej det gad jeg godt spise! Ærgerligt min datter ikke er ældre, for så var vi sgu også kørt på mac'en Men en happy meal er ikke så godt, når man kun er 8 mdr..
Så vi skal have rester.. Fisk, kartofler, gulerødder og hollandaise sovs. Fra knorr lidt nemt skal det da være
vi skulle havde været oppe og spise hos mine forældre... men ser ik ud til vi når det da manden har overarbejde... så det ender nok også med en nem løsning her da der intet mad er i huset
Kæresten tog på Roskilde festival igår, så her står den også bare på nem mad til mig mens han er væk... Idag blev det så til en kedelig frysepizza der lige blev piftet lidt op med noget salat og dressing.. Så er det jo også næsten lige før det blev helt sundt
Pigernes og min sidste torsdag inden ferien endte også i hyggens tegn
Jeg hentede børN og vi gik så op og købte is hos paradis Så hjem og hygge, pigerne ser en film og spiser saftig melon mens mor her slapper af efter en dårlig start på dagen
Aftensmaden står på hjemme "varmet" pizza
Dejligt når en ellers normal torsdag bliver lavet til hygge og slapning når der er hentet børn
uhh det må man os gerne engang imellem
vi skal bare ha stegt ris med bacon, løg og gullerødder.. det er vores aftensmad..
An&Jo skriver:Haha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille.. Behøver jeg at sige at bilen blev vendt om med det samme??
An&Jo skriver: MMmHaha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille.. Behøver jeg at sige at bilen blev vendt om med det samme??
MMmHaha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille.. Behøver jeg at sige at bilen blev vendt om med det samme??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128