vi må vidst godt tage den nemme løsning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

og så køre på mac d og hente mad..

Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt..

Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem..

Andre der vælger lette løsninger idag??

hehe vores nemme løsning består af aftensmad fra igår dvs flutes, salat, og grillet kød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Madam Blå

An&Jo skriver:

Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt..

Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem..

Ej det gad jeg godt spise! Ærgerligt min datter ikke er ældre, for så var vi sgu også kørt på mac'en Men en happy meal er ikke så godt, når man kun er 8 mdr..

Så vi skal have rester.. Fisk, kartofler, gulerødder og hollandaise sovs. Fra knorr lidt nemt skal det da være

Anmeld

5. juli 2012

Kay

vi skulle havde været oppe og spise hos mine forældre... men ser ik ud til vi når det da manden har overarbejde... så det ender nok også med en nem løsning her da der intet mad er i huset

Anmeld

5. juli 2012

Masig

Kæresten tog på Roskilde festival igår, så her står den også bare på nem mad til mig mens han er væk... Idag blev det så til en kedelig frysepizza der lige blev piftet lidt op med noget salat og dressing.. Så er det jo også næsten lige før det blev helt sundt

Anmeld

5. juli 2012

anja89

An&Jo skriver:

Pigernes og min sidste torsdag inden ferien endte også i hyggens tegn 

Jeg hentede børN og vi gik så op og købte is hos paradis  Så hjem og hygge, pigerne ser en film og spiser saftig melon mens mor her slapper af efter en dårlig start på dagen  

Aftensmaden står på hjemme "varmet" pizza  

Dejligt når en ellers normal torsdag bliver lavet til hygge og slapning når der er hentet børn 

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

Haha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille..

Behøver jeg at sige at bilen blev vendt om med det samme??

Anmeld

5. juli 2012

lucas<3

uhh det må man os gerne engang imellem

vi skal bare ha stegt ris med bacon, løg og gullerødder.. det er vores aftensmad..

Anmeld

5. juli 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Haha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille..

Åhh heldige! Gad godt grille, men er for træt og alene hjemme og så er det altså lidt voldsomt at tænde op i verdens størreste kuglegrill

Så de står vist også på rester herhjemme, som jeg kan se en del er hoppet på

God fornøjelse med grillhygge!

Anmeld

5. juli 2012

La´chrissen

An&Jo skriver:

MMmHaha hvor ironisk er det at blive ringet op af sin svigermor mens man er på vej til macd og blive spurgt om ikke bassen og jeg ville over og grille..

Mmm ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

5. juli 2012

pemiro

An&Jo skriver:

Vi snupper pizza idag.. Min dag har været ALT for crazy, så mad orker jeg simpelthen ikke at lave..
Imorgen bliver lillemanden og jeg indendøre, så kan det ikke gå helt galt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.