vi må vidst godt tage den nemme løsning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

An&Jo

og så køre på mac d og hente mad..

Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt..

Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem..

Andre der vælger lette løsninger idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Dinna88

Her i hjemmet spiser vi ikke på McD - men vi vælger den nemme løsning i form af rester fra igår, der blot skal varmes op 

Anmeld

5. juli 2012

Maja_4000

Vi skal have pizza Hehe .. Jeg har dog valgt en med kartofler på .. Så kan jeg lege , at jeg er lidt sund

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Her i hjemmet spiser vi ikke på McD - men vi vælger den nemme løsning i form af rester fra igår, der blot skal varmes op 

jeg har ingen rester, for så var det også førstevalget..

Men macd er det der ligger tættest på hvis det ikke skal være pizza, ellers skal vi køre i en halv time, og så er det ikke let mere..

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Vi skal have pizza Hehe .. Jeg har dog valgt en med kartofler på .. Så kan jeg lege , at jeg er lidt sund

hehe, kan være jeg skal tage en salat på macd..

Anmeld

5. juli 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

hehe, kan være jeg skal tage en salat på macd..

Har de fået nye ? Da jeg prøvede en for nogle år siden var den godt nok dårlig ! Har ikke gidet bruge penge på det siden

Anmeld

5. juli 2012

MissTas

An&Jo skriver:

og så køre på mac d og hente mad..

Kæresten er på arbejde, og kommer først hjem meget sent i aften, så planen var egentlig at sønnike og jeg skulle have rugbrød, men det gider vi vidst ikke har moderen bestemt..

Så vi smutter en tur på mac d på en højhellig torsdag, og så snupper vi noget mad med hjem..

Andre der vælger lette løsninger idag??

det er sq også i orden med en let løsning en gang imellem.. det gør alle da

Så velbekomme i MacD mad

Anmeld

5. juli 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

jeg har ingen rester, for så var det også førstevalget..

Men macd er det der ligger tættest på hvis det ikke skal være pizza, ellers skal vi køre i en halv time, og så er det ikke let mere..

Jeg eeeeeelsker rester

hehe. Du behøver ikke at forklare dig for mig, hvad andre folk gør, vedrører ikke mig jeg bor heldigvis i centrum, så her er "den lette løsning" også meget billigere end McD - et lækkert flutes koster kun et sted mellem 35 og 45 kr

Anmeld

5. juli 2012

Koen.

Uhm mac d men skal gå for langt for det! Vi skal have rester fra i går så os dejlig nemt

Anmeld

5. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tager du ikke noget med til mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.