må de få..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Sille

havregryn i yoghurt? Altså havregryn uden det er kogt til grød? Det får freja nemlig og hun elsker det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Grynt

ja jeg er begyndt at give både havregryn OG yoghurt (selvom de først må få yoghurt fra 8 måneder af). Min Freja elsker det og rå-spiser bare når det bliver serveret

Anmeld

11. marts 2008

Sille

Grynt/Tina skriver:

ja jeg er begyndt at give både havregryn OG yoghurt (selvom de først må få yoghurt fra 8 måneder af). Min Freja elsker det og rå-spiser bare når det bliver serveret

Ja det også det jeg gør og det er et hit... men de må da godt få yoghurt fra 6 mdr af.. må de ikke??? Men freja er også 8 mdr på torsdag.. så det går nok.. :)

Anmeld

11. marts 2008

Marco2

Sille skriver:

Ja det også det jeg gør og det er et hit... men de må da godt få yoghurt fra 6 mdr af.. må de ikke???

Vi får jo alle forskellige ting at vide, men min SP har sagt at det kun er ymer og ylette hun først må få når hun er 8 mdr. Yoghurt må hun gerne få, så Em får en klat jordbæryoghurt i hendes havregrød om morgenen.

AG - som vil til at servere morgenmand for hendes lille trold

Anmeld

11. marts 2008

bette

jeps må de gerne få.:-)
mikkel elsker det også!!!

man skal bare passe på hvilken yoghurt det er.. da der kan være meget sukker i..
det er godt for mikkel fordi han ikke får MME mere.. gider han ik.
så et sted skal kalken jo komme fra..

fra Heidi som skal have sp besøg idag... plus studerende

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

grynt, nu spørger jeg helt dums...lol...men de der havregryn, er de ikke kogt til grød?
grunden til jeg spørger er fordi, jeg engang har hørt at de helst ikke må få dem rå, før de er rimelig gamle, fordi havregryn suger så meget væske?
og med sådan en gæv mor som dig, der ved alt sidder jeg da og bliver helt i tvivl nu?

må de gerne få dem rå?
altså med yoghurt eller mælk?

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

grynt, nu spørger jeg helt dums...lol...men de der havregryn, er de ikke kogt til grød?
grunden til jeg spørger er fordi, jeg engang har hørt at de helst ikke må få dem rå, før de er rimelig gamle, fordi havregryn suger så meget væske?
og med sådan en gæv mor som dig, der ved alt sidder jeg da og bliver helt i tvivl nu?

må de gerne få dem rå?

og hov det var endda Sille der startede tråden...lol...jeg er træt

Anmeld

11. marts 2008

Plysbjørnen

Sille skriver:

havregryn i yoghurt? Altså havregryn uden det er kogt til grød? Det får freja nemlig og hun elsker det..

Det har laura også fået i en periode, og jeg kan ikke se hvorfor hun ikke skulle må få det, hun er vel næsten 8 måneder hvor de må få stort set alt alligevel...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 9+1

Anmeld

11. marts 2008

Grynt

Loggidut skriver:

må de gerne få dem rå?

tjaaa hvad ved jeg ;) Min sp har altid sagt at de små først må få yoghurt, ymer mm fra de er 8 måneder fordi der er for mange proteiner i, som de små maver ikke kan klare før nu (altså 8 måneder). Min sp sagde at de måtte få A38 og cultura fra 6 måneder. Mht havregryn er jeg først nu begyndt at drysse lidt på. Hvornår de må få det er jeg faktisk ikke helt klar over, men ville da tro at de må det nu efter som de også må begynde at få pasta...aner det sgu ikke (?)

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

hmmmm...og sådan nogle gamle hoveder som os.....???
at vi ikke engang ved sådan noget....aj jeg vil sgu prøve at google det...min søster var dagplejer, og jeg mener det var på et kursus hun fik det fortalt...men jeg googler det sgu, nu vil jeg vide det...for hvem gider stå og koge hvis det ikke er nødvendigt...lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.