Hvilket legekøkken (vis gerne jeres)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Ryberg

An&Jo skriver:

det var det vi havde til at starte med, men det gik rigtig hurtigt i stykker..

vi brugte faktisk 1000kr på noget der var lige til at smide ud efter få uger.. :/

hold da op, altså jeg gav 400 kr. for det brugt, dvs. et barn der allerede har leget med det, og det virker endnu og Lasse er faktisk hård ved det nogen gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Noneother skriver:

Vi har dette fra BR til 599.-

http://www.br.dk/Brands/Happy%20House/HAPPY%20HOUSE%20elektronisk%20k%C3%B8kken.aspx?id=627121&vid=130303

Det er et rigtig stort hit herhjemme. -og der følger lidt ting med fra start. Det var grunden til at jeg valgte det frem for IKEAs

Det fik Isabella også i 1 års fødselsdagsgave, det er hun meget glad for (og det er hende ½brødre på 6 og 7 år også godt li)

Så har vi det samme stående nedenunder som jeg stadig prøver at komme af med (hvis nogle er interesseret??

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

KittyGirl skriver:

hold da op, altså jeg gav 400 kr. for det brugt, dvs. et barn der allerede har leget med det, og det virker endnu og Lasse er faktisk hård ved det nogen gange

vi købte det nyt til den store i julegave, og det var ret dyrt af at være af plastik synes jeg, og vi fortrød meget hurtigt at vi ikke bare købte et IKEA til at starte med..

Anmeld

5. juli 2012

lhn89

Vi har også overvejet det fra Ikea, men jeg tror at vi selv vil prøve at lave et. Jeg har fundet flere legekøkkener som er lavet ud af gamle skabe/kommoder. Synes at de er rigtigt fine og meget personlige 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

serinasmor

lhn89 skriver:

Vi har også overvejet det fra Ikea, men jeg tror at vi selv vil prøve at lave et. Jeg har fundet flere legekøkkener som er lavet ud af gamle skabe/kommoder. Synes at de er rigtigt fine og meget personlige 

AII ... hvor er de fine 

det var dog en vildt god idé .... hmmm gad vide hvor lang tid sådan noget tager at lave 

Anmeld

5. juli 2012

Lou87

Her har hun maaange legeting - så synes det fra IKEA blev for stort. (ellers havde vi nok købt det) Plus vi kører lidt hello kitty tema... så hun har self et brio komfur med hello kitty og så et par cupcake hylder oppe over til mad ting og service.

Anmeld

5. juli 2012

lhn89

serinasmor skriver:

AII ... hvor er de fine 

det var dog en vildt god idé .... hmmm gad vide hvor lang tid sådan noget tager at lave 

Ja synes også de er rigtigt fine  Og de kan vel laves i alle prisklasser (alt efter hvor god man er )

Men ved faktisk ikke hvor lang tid det tager?  

Anmeld

5. juli 2012

Brams

Vi snakker om at give Freja et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave.

Men hvilket?
Hvad for et har jeres poder (meget gerne med billede), hvad kostede det og er i (jeres børn) glad for det??

Jeg har kigget lidt på det fra IKEA, synes det ser fint ud til rimelige penge. Men man skal jo ikke nødvendigvis vælge det første man falder over.

Lærke har disse 3 køkkener (de to første er fra Miele), henholdvis indenfor ude i vores køkken, udenfor ved sandkassen samt i hendes legehus (hjemmebygget):

Hun er helt vild med at køkkenet "siger" noget. Derudover er der både ting man kan åbne på den ene og den anden side af køkkenet. Der medfølger en masse ting og selv om hun nu snart er 3 år (hun fik det da hun blev 1 år) har der aldrig været gået noget i stykker, på trods af at det er i plast

800 kr.

1.100 kr.

Anmeld

5. juli 2012

Clisolka

Vi har dette fra BR til 599.-

http://www.br.dk/Brands/Happy%20House/HAPPY%20HOUSE%20elektronisk%20k%C3%B8kken.aspx?id=627121&vid=130303

Det er et rigtig stort hit herhjemme. -og der følger lidt ting med fra start. Det var grunden til at jeg valgte det frem for IKEAs

Vi har det samme herhjemme - blot i rød og gul  Det er et hit herhjemme, især når faderen står og laver mad samtidigt 

Ovnlågen er dog ret irreterende da den bliver ved med at falde af 

Anmeld

5. juli 2012

Noneother

Babymor2010 skriver:

Vi har det samme herhjemme - blot i rød og gul  Det er et hit herhjemme, især når faderen står og laver mad samtidigt 

Ovnlågen er do ret irreterende da den bliver ved med at falde af 

Det problem har vi dog ikke herhjemme... Selvom han faktisk er oppe at stå på det engang imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.