Hvilket legekøkken (vis gerne jeres)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.669 visninger
31 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Frk.S

Vi snakker om at give Freja et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave.

Men hvilket?
Hvad for et har jeres poder (meget gerne med billede), hvad kostede det og er i (jeres børn) glad for det??

Jeg har kigget lidt på det fra IKEA, synes det ser fint ud til rimelige penge. Men man skal jo ikke nødvendigvis vælge det første man falder over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

An&Jo

Frk.S skriver:

Vi snakker om at give Freja et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave.

Men hvilket?
Hvad for et har jeres poder (meget gerne med billede), hvad kostede det og er i (jeres børn) glad for det??

Jeg har kigget lidt på det fra IKEA, synes det ser fint ud til rimelige penge. Men man skal jo ikke nødvendigvis vælge det første man falder over.

vi har haft et i plastik fra tefal, og det var der værste lort, det gik meget hurtigt i stykker..

Nu har vi det fra IKEA, og det fungerer bare, drengene kan være ret hårde ved det, men det holder til det hele..
Så jeg anbefaler det fra IKEA ihvertfald..

Anmeld

5. juli 2012

Maja_4000

Vi har også IKEAs og Caroline eeeelsker det .. Så det vil jeg helt sikkert anbefale

Anmeld

5. juli 2012

Loa

Vi har også IKEAs

Loooove it!!

Anmeld

5. juli 2012

Noneother

Vi har dette fra BR til 599.-

http://www.br.dk/Brands/Happy%20House/HAPPY%20HOUSE%20elektronisk%20k%C3%B8kken.aspx?id=627121&vid=130303

Det er et rigtig stort hit herhjemme. -og der følger lidt ting med fra start. Det var grunden til at jeg valgte det frem for IKEAs

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Vi har et fra BR det fungerer fint... (det er ren plastik) Men han er super glad for det *S*

Anmeld

5. juli 2012

Ryberg

Vi har det her Smoby Tefal køkken, og det er Lasse meget glad for Han kan fylde ovnen med MANGE ting, fordi ovnen er meget stor.. og så elsker han at pille håndvasken op og sætte sig der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

Isabella_mor

Vi har også det fra IKEA. Og det er bare super godt

Anmeld

5. juli 2012

Koen.

Noneother skriver:

Vi har dette fra BR til 599.-

http://www.br.dk/Brands/Happy%20House/HAPPY%20HOUSE%20elektronisk%20k%C3%B8kken.aspx?id=627121&vid=130303

Det er et rigtig stort hit herhjemme. -og der følger lidt ting med fra start. Det var grunden til at jeg valgte det frem for IKEAs

Det er os det vi har og det hitter bare

Anmeld

5. juli 2012

An&Jo

KittyGirl skriver:

Vi har det her Smoby Tefal køkken, og det er Lasse meget glad for Han kan fylde ovnen med MANGE ting, fordi ovnen er meget stor.. og så elsker han at pille håndvasken op og sætte sig der

det var det vi havde til at starte med, men det gik rigtig hurtigt i stykker..

vi brugte faktisk 1000kr på noget der var lige til at smide ud efter få uger.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.