graviditet og tung styrketræning/bodybuilding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

-Sigrid-

110811 skriver:

Tak for dit svar.

Hvad med træning i maskiner? Der er ikke samme pres på bækkenbunden.. Ej må snakke med en der ved noget. Vil jo bestemt ikke gøre noget der er skidt for den lille spire. Men jeg vil også gerne træne og holde mig igang så længe som muligt!

I min sidste graviditet fik jeg sådan en slem bækkenløsning :/

Hvis du træner i et center kan du jo spørge en instruktør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Tulle28

110811 skriver:

Den tror jeg da lige jeg vil prøve at låne på biblioteket!

Jeg tror jeg bare vil starte med at løfte lidt lettere. Lige nu løfter jeg max 6 gentagelser, så ja det bliver ret tungt.

Sidste gang jeg var gravid arbejdede jeg som tjener, og løftede mange og tunge tallerkener hver dag, og blev sygmeldt allerede i uge 17 med plukveer :/

Så jeg skal nok passe på hvad jeg laver.

Ja det kan du sagtens. Og så skal du passe på med de tunge løft over hovedet, da det giver øget pres på bækkenbunden- men synes man kan mærke, når man har for meget vægt på.

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

-Sigrid- skriver:

Hvis du træner i et center kan du jo spørge en instruktør?

Jeg har desværre ikke meget tillid til de instruktører der er i centrene rundt omkring. Det er ikke meget uddannelse de fleste får. Jeg vil helt sikkert henvende mig til nogen jeg VED har styr på det.

Anmeld

5. juli 2012

-Sigrid-

110811 skriver:

Jeg har desværre ikke meget tillid til de instruktører der er i centrene rundt omkring. Det er ikke meget uddannelse de fleste får. Jeg vil helt sikkert henvende mig til nogen jeg VED har styr på det.

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

Tulle28 skriver:

Ja det kan du sagtens. Og så skal du passe på med de tunge løft over hovedet, da det giver øget pres på bækkenbunden- men synes man kan mærke, når man har for meget vægt på.

Ja det er klart. Jeg tror også jeg holder med squat og dødløft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.