aaarrrgghhhh!! vi mangler et sted for Noah at blive passet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

DK

Maria-s skriver:

Synes det er totalt Useriøst at tilbyde jer en plads for 2 måneder, det er sgu da ikke særlig hensigtsmæssigt at han så IGEN skulle flyttes?? Well godt I så selv kunne finde en løsning på det.

Men hvad hvis hun bliver syg? Har I så forældre eller lignende i nærheden der kan hjælpe til? Bl.a. dp sygdom og de 6 ugers ferie om året var grunden til vi ikke havde mulighed for at vælge dp men måtte vælge vuggestue.

Jeg har både en søster der læser på uni (=fri i tide og utide) og mine forældre bor kun 30 min. væk og er begge pensionerede. Derfor er der mange der kan passe i sidste øjeblik. Det er nemlig rigtigt at der ved en privat DP ikke er andre pasningsmuligheder ved sygdom/ferie. Derfor er RIchard og Kirstine også i denne uge, hverdag hjemme hos mine forældre på "sommerferie". De elsker det Men hvis ikke de havde været der, så var en privat dp heller ikke en mulighed for os. Heldigvis har Connie LOVET at hun aldrig er syg. Hun påstår kun at have haft 3 sygedage siden hun blev privat DP for (vist nok?) 12 år siden. Såååå nu må vi se om det holder stik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

piadas

Fedt at I fandt en plads!

Så slap vi for at skulle til at være kreative og komme med gode ideer til hvor I skulle gøre af Noah, mens I er på arbejde!

Jeg kan godt forstå, I prioriterede ikke at skulle flytte ham én gang til - hvad tror de selv inde på kommunen!

Anmeld

10. juli 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Om hvad kan hænge sammen med åbningstider og pris? Sorry forstår ikke helt hvad du mener.....

Altså det er en del dyrer end kommunal dagpleje, men det er der bare ikke noget at gøre ved, vi har heldigvis råd til at kunne klare det

Kommunal dp blev vi tilbudt til lige knap 2500 om måneden. for privat vs skal vi betale 3150 om måneden. Jeg ved ikke hvad en kommunal vs koster, men mener nu det også er dyrer end dp

Jeg mente om åbningstiderne kunne hænge sammen med jeres arbejde og om prisen var til at betale Men dejligt det kan fungere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.