aaarrrgghhhh!! vi mangler et sted for Noah at blive passet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Maria-s

Arrgghh!!... At få en ny dagpleje/ pasning til Noah skulle så bare IKKE blive nemt

Først fik vi tilbudt en dagpleje der lukkede klokken 16.00-16.15 (jeg har ligesom først FRI fra arbejdet dér. Og skal så lige bruge 30-40 minutter på transport) Så ikke muligt. Og HVORFOR tilbyder de overhovedet sådan en plads??? Nu har vi så fået en plads i Nim, 10 km fra hvor vi bor i total modsat retning af hvor vi begge arbejder og dermed bliver det OGSÅ svært for mig at nå og hente Noah inden dp lukker da der jo så er længere at køre + at manden skal bruge over en halv time ekstra hver dag når han skal aflevere. Dvs Noah altså også får endnu længere tid han skal passes Så IKKE en mulighed.

Men der E R bare ikke andre dagplejere!.......

SÅ nu er jeg i gang med at undersøge vuggestuer. Men TIDEN. TIDEN!... Der er jo nu UNDER en måned til han skal starte der. det er jo totalt urealistisk.

Nogen der kender til de privatejede dagplejere og eller vuggestuer i området omkring Brædstrup???

Hilsen Maria, der ikke magter at det skal være SÅ svært at finde en plads til sin dreng og som ikke fatter at de fleste der så ER, lukker ved 16:00.

ER DER INGEN DER ARBJEDER??!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Lilje82

Årh hvor jeg føler med dig.

Ja, det kan være svært at få det hele til at hænge sammen med arbejde, når de lukker, når man knap har fået fri.

Håber det lykkedes jer at finde et sted, som I alle bliver glade for.

Anmeld

5. juli 2012

Sofia

Åh hvor træls. Jeg kender en del god vuggestuer men er der ikke lange ventelister??

Anmeld

5. juli 2012

Sofia

Har du tjekket Bakkelandets vuggestue? Den er privat!

Anmeld

8. juli 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Har du tjekket Bakkelandets vuggestue? Den er privat!

Tjek! Og der var ÉN plads tilbage Så Noah skal gå i Bakkelandets vuggestue Phhhyyyy endnu et punkt på den lange liste jeg kan sige TJEK til

Anmeld

8. juli 2012

DK

FEDT! Hvor dejligt for dig. Jeg ved præcist hvordan du har haft det, jeg har stået i præcis samme situation herhjemme med Richard og ny pasningsplads i Aalborg. Vi blev tilbudt først en ryger (røg i hjemmet aften/weekend) og derefter en plads fra den 6/8 til og med 1/10 hos en dagplejemor der skulle på pension og derudover kun havde et andet barn udover Richard der var handicappet!!!

Jeg endte med en privat dagplejemor. Verdens sødste dame i sådan et dejligt hjem. Hun har så kun åbent fra 7.30-16... så deeeet. Men jeg arbejder jo fra 8-.15.30 så det kan liiige gå. Jeg ville have foretrukket en med længere åbningstider, men ikke nogen blandt dem vi fik tilbudt kommunalt. Der er stort set ingen vuggestuepladser her i Aalborg, så det var ikke en mulighed. Det er nu også OK, fordi det er så dejligt hos Connie.

Pøj pøj med vuggestuen!

Anmeld

8. juli 2012

Mettemus

Pyh Maria - det er godt at høre. Glæder mig til at høre om det er et dejligt sted i har fundet.

Nej der er ingen der arbejder! L har korte dage i DP synes jeg - 8 -15. Han skal være der inden kl 9 og han sover fra kl 12-15 ca. ALLIGEVEL er han tit den første der bliver afleveret og den sidste der bliver hentet. WTF?! Jeg fatter det ikke...

Anmeld

10. juli 2012

Sofia

Maria-s skriver:

Tjek! Og der var ÉN plads tilbage Så Noah skal gå i Bakkelandets vuggestue Phhhyyyy endnu et punkt på den lange liste jeg kan sige TJEK til

Det var godt - det er et godt sted er jeg sikker ¨på. Dejligt der lige var en plads. Kan det hænge sammen med åbningstider og pris`?

Anmeld

10. juli 2012

Maria-s

DK skriver:

FEDT! Hvor dejligt for dig. Jeg ved præcist hvordan du har haft det, jeg har stået i præcis samme situation herhjemme med Richard og ny pasningsplads i Aalborg. Vi blev tilbudt først en ryger (røg i hjemmet aften/weekend) og derefter en plads fra den 6/8 til og med 1/10 hos en dagplejemor der skulle på pension og derudover kun havde et andet barn udover Richard der var handicappet!!!

Jeg endte med en privat dagplejemor. Verdens sødste dame i sådan et dejligt hjem. Hun har så kun åbent fra 7.30-16... så deeeet. Men jeg arbejder jo fra 8-.15.30 så det kan liiige gå. Jeg ville have foretrukket en med længere åbningstider, men ikke nogen blandt dem vi fik tilbudt kommunalt. Der er stort set ingen vuggestuepladser her i Aalborg, så det var ikke en mulighed. Det er nu også OK, fordi det er så dejligt hos Connie.

Pøj pøj med vuggestuen!

Synes det er totalt Useriøst at tilbyde jer en plads for 2 måneder, det er sgu da ikke særlig hensigtsmæssigt at han så IGEN skulle flyttes?? Well godt I så selv kunne finde en løsning på det.

Men hvad hvis hun bliver syg? Har I så forældre eller lignende i nærheden der kan hjælpe til? Bl.a. dp sygdom og de 6 ugers ferie om året var grunden til vi ikke havde mulighed for at vælge dp men måtte vælge vuggestue.

Anmeld

10. juli 2012

Maria-s

Sofia skriver:

Det var godt - det er et godt sted er jeg sikker ¨på. Dejligt der lige var en plads. Kan det hænge sammen med åbningstider og pris`?

Om hvad kan hænge sammen med åbningstider og pris? Sorry forstår ikke helt hvad du mener.....

Altså det er en del dyrer end kommunal dagpleje, men det er der bare ikke noget at gøre ved, vi har heldigvis råd til at kunne klare det

Kommunal dp blev vi tilbudt til lige knap 2500 om måneden. for privat vs skal vi betale 3150 om måneden. Jeg ved ikke hvad en kommunal vs koster, men mener nu det også er dyrer end dp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.