Nogen der har erfaring omkring det at have killinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

Jeg har altid brugt det her Vitacraft - http://www.123hjemmeside.dk/mallingdyrehospital/23 061288

og det har jeg været glad for ved mine tidligere katte..

Men hende her... hun graver helt vildt, og det lugter faktisk!! det plejer det ikke at gøre med det grus, derfor jeg gerne vil prøve noget nyt

Ahh ja det har jeg godt set før =)

Jamen kan sige at vores to misser.. De graver.. ikk bare lidt.. men RIGTIG meget.. og det lugter stadig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Ryberg

michelledam skriver:

Hahaha nej det er ikke nemt. Jeg havde nok stået det samme sted hvis det var mig. Selvom jeg ved sådan rimelig om det. Men ved det med de selv lærer og gå i bakken fordi jeg engang fik to killinger hvor den ene var handikappet på den måde at den var så skiløjet at den ikke kunne hoppe op på noget uden at hoppe ved siden af. Men det bemærkede jeg først efter nogle dage fordi jeg troede den bare var lidt klodset.
Men snakkede nemlig med en dyrlæge fordi den ikke kunne finde ud af at gå i bakken selvom jeg satte den i bakken og lukkede døren ud til badeværelset lavede den alligevel ved siden af.
Og der sagde dyrlægen at når en killing på 15 uger ikke kunne finde ud af at gå i bakken var der noget galt hvor jeg så havde den til undersøgelse for om den havde blærebetændelse. Så sagde dyrlægen at dens syn ikke var optimalt hvor jeg så forklarede dens stundts. Og efter den var blevet undersøgt og ikke fejlede noget med urinvejene så sagde han at den nok aldrig ville lære at gå i bakken. Og så valgte jeg at aflive med med hans råd fordi det ikke er et katteliv værdigt samt at dens syn var så svækket. Puhaaa det gjorde av selvom jeg kun havde haft en i tre uger.

åh.. hvor træls Det er sådan en oplevelse man gerne vil være foruden...

jeg tror snart jeg har kigget mine killinger igennem 20 gange, for at sikre mig de IKKE fejler noget...

og er lidt sent ude, men skal have købt ormekur til hele banden på fredag.. de skulle faktisk have haft første omgang da de var 21 dage ... men nogen gange kan man bare ikke nå alt..

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Ahh ja det har jeg godt set før =)

Jamen kan sige at vores to misser.. De graver.. ikk bare lidt.. men RIGTIG meget.. og det lugter stadig ikke

så må jeg prøve det... så må jeg finde en petworld!

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

så må jeg prøve det... så må jeg finde en petworld!

Haha jah

Kender i hvert fald ikk nogen som ikk er glad for det

Og hverken før vores hankat blev kastreret eller efter, har det været noget problem

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Haha jah

Kender i hvert fald ikk nogen som ikk er glad for det

Og hverken før vores hankat blev kastreret eller efter, har det været noget problem

WUHUUUU!!!! Der er en Petworld i Horsens.. halløjsa, så er der jo ingen ko på isen

Anmeld

4. juli 2012

Solstrålebørn

KittyGirl skriver:

taaaak jeg kan heller ikke stå for dem

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

WUHUUUU!!!! Der er en Petworld i Horsens.. halløjsa, så er der jo ingen ko på isen

Nårh jamen det er jo fantastisk så

Og og! Du kan blive medlem,  http://www.petworld.dk/club-petworld/om-club-petworld

Og og! Hver 10. pakke grus er gratis

Anmeld

4. juli 2012

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Nårh jamen det er jo fantastisk så

Og og! Du kan blive medlem,  http://www.petworld.dk/club-petworld/om-club-petworld

Og og! Hver 10. pakke grus er gratis

Det er jo næsten for godt til at være sandt.. WUHUU!!!

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

Det er ganske sandt

Hihihi... Men bliv medlem, det er gratis, og har fordele

Og jah, så skønt at hver 10. pakke kattesand er gratis.. Jeg må snart være ved at ha nået de 10 pakker 

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

KittyGirl skriver:

du skal selvfølgelig huske at vise det medlemskort du får hver gang du handler, ligesom alle andre steder.. Hader de gange vi har glemt det -.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.