Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Morbille skriver: SSkøSkøSkønSkønnSkønneuher er et billed af mine da de begge var 2-3mnd.. og et billed fra idag. Belle har i dag helt lyst glat hår, og Leon har mørke blondt hår med MASSER af krøller.
SSkøSkøSkønSkønnSkønneuher er et billed af mine da de begge var 2-3mnd..
og et billed fra idag.
Belle har i dag helt lyst glat hår, og Leon har mørke blondt hår med MASSER af krøller.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er mine piger
1 billede Emilie
2 billede begge
3 billede Freja
4 billede begge
jeg synes vores børn ligner hinanden rigtig meget..
billede 1, 2: storesøster merle da hun var nyfødt
billede 3, 4 lillebror Marius nyfødt
der er 25 mdr imellem dem
tanja. skriver: Hej pigerTænkte der måtte være andre end mig der har børn hvor de stort set var identiske som små Lærke og Liam ligner tvillinger, bare med 25 mdrs mellemrumLidt billeder - det er Liam i barbapapa dragten der ligger på puslebordet og Lærke det andet med barbapapa arvedragtenkom og vis jeres identiske søskende
Hej pigerTænkte der måtte være andre end mig der har børn hvor de stort set var identiske som små Lærke og Liam ligner tvillinger, bare med 25 mdrs mellemrumLidt billeder - det er Liam i barbapapa dragten der ligger på puslebordet og Lærke det andet med barbapapa arvedragtenkom og vis jeres identiske søskende
Her er Noah og Charlie ..
Billede 1. Noah 3 mdr
Billede 2. Charlie 3 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128