Søskende - billedtråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Koen.

Hej piger

Tænkte der måtte være andre end mig der har børn hvor de stort set var identiske som små Lærke og Liam ligner tvillinger, bare med 25 mdrs mellemrum

Lidt billeder - det er Liam i barbapapa dragten der ligger på puslebordet og Lærke det andet med barbapapa arvedragten

kom og vis jeres identiske søskende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Sara.

Hej piger

Tænkte der måtte være andre end mig der har børn hvor de stort set var identiske som små Lærke og Liam ligner tvillinger, bare med 25 mdrs mellemrum

Lidt billeder - det er Liam i barbapapa dragten der ligger på puslebordet og Lærke det andet med barbapapa arvedragten

kom og vis jeres identiske søskende

Ja de ligner da godt nok hinanden helt vildt!!!! Søde ser de ud!

Mine børn ligner derimod ikke hinanden vildt meget... Dog er er nogle ens træk...

Her er de begge 3 mdr. Lærke med meget hår, Nor uden :-) Lærke i Drappadot dragten, Nor i Drappedot arvedragten :-)

Anmeld

4. juli 2012

Koen.

Sara. skriver:

Ja de ligner da godt nok hinanden helt vildt!!!! Søde ser de ud!

Mine børn ligner derimod ikke hinanden vildt meget... Dog er er nogle ens træk...

Her er de begge 3 mdr. Lærke med meget hår, Nor uden :-) Lærke i Drappadot dragten, Nor i Drappedot arvedragten :-)

Ja vi fatter slet ikke så ens de ser ud, MEN af sind er de så to vidt forskellige kan vi allerede mærke selvom lillebror kun er 7 uger

Nej dine kan man i hvert fald godt se forskel på, men smukke er de Synes det er så sjovt med sådan noget arve tøj og hold da op din Lærke har meget hår på det billede, tror min Lærke har så meget NU og hun er 2 år

Anmeld

5. juli 2012

Koen.

Der må være flere

Anmeld

5. juli 2012

Karo

Hvor er det vildt jeres børn ligner hinanden så meget.

Marcus og Ida er nok ikke i denne katogori. Selvfølgelig har de nogle ting hvor de ligner hinanden, men de er nok mere forskellige end de er ens. Der er iøvring 18 måneder imellem dem.

Anmeld

5. juli 2012

Koen.

Karo skriver:

Hvor er det vildt jeres børn ligner hinanden så meget.

Marcus og Ida er nok ikke i denne katogori. Selvfølgelig har de nogle ting hvor de ligner hinanden, men de er nok mere forskellige end de er ens. Der er iøvring 18 måneder imellem dem.

ja der kan man os godt se forskel men hvor er de bare søde dine børn

Anmeld

5. juli 2012

Karo

tanja. skriver:

ja der kan man os godt se forskel men hvor er de bare søde dine børn

Tak

Anmeld

5. juli 2012

Alexander&Lærke

Her er billeder af mine 2, det første billed af Alexander på 11 md og det næste af Lærke som nu er 11 md og et samme. Den ene meget lys den anden meget mørk.....

I følge familie medslemmer/venner ligner Alexander meget sin far og Lærke ligner mig.... Så ja de ligner en af os hver og måske også lidt hinanden...

Anmeld

5. juli 2012

Morbille

her er et billed af mine da de begge var 2-3mnd..

og et billed fra idag.

Belle har i dag helt lyst glat hår, og Leon har mørke blondt hår med MASSER af krøller.

Anmeld

6. juli 2012

Koen.

Mette&Alexander skriver:

Her er billeder af mine 2, det første billed af Alexander på 11 md og det næste af Lærke som nu er 11 md og et samme. Den ene meget lys den anden meget mørk.....

I følge familie medslemmer/venner ligner Alexander meget sin far og Lærke ligner mig.... Så ja de ligner en af os hver og måske også lidt hinanden...

Hvor er de dejlige her ligner begge unger farmand i stor stil, kun øjnene er fra mig af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.