aftens klamme spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

linemus

Du kan sikkert også ringe til den SP I havde tidligere og spørge til råds. Vi fik at vide at de er der hvis man har brug for det indtil skolealderen, tror jeg det var.

Synes i hvert fald også du skal snakke med nogen om det, for det lyder forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

linemus

bette skriver:

hvad får jeres unger så at spise på en dag,.. måske er der noget jeg kan ændre på..

Til morgenmad får de cornflakes og bananer og mælk.

Frokost er rugbrød med pålæg (leverpostej, frikadelle, makrel, ost...). Agurk, tomat og rød peber. Mælk.

Frugt og vand. Evt. brød.

Aftensmad er som vores, når de gider at spise. Pasta & kødsovs, kartofler, frikadeller, pizza og pandekager er de største hits.

Det var vist det.

Anmeld

4. maj 2009

Lise

Ja, Simons er også løst/fast, mørkt/lyst...efter hvad han nu har spist. Ligesom os andre...

Han får følgende at spise

Morgen: Havregrød med rosiner
Formiddag: Frugt
Frokost: hvad de nu får i vuggeren, varmt eller koldt
Eftermiddag: Let måltid i vuggeren
Aften: Hvad vi nu får til aften. Jeg prøver at lave mad der er sundt og fiberrigt - men det er ikke altid han gider æde det sunde. Men skal man have noget i ham er kartoffelmos en sikker vinder.

Anmeld

4. maj 2009

bette

linemus skriver:

Til morgenmad får de cornflakes og bananer og mælk.

Frokost er rugbrød med pålæg (leverpostej, frikadelle, makrel, ost...). Agurk, tomat og rød peber. Mælk.

Frugt og vand. Evt. brød.

Aftensmad er som vores, når de gider at spise. Pasta & kødsovs, kartofler, frikadeller, pizza og pandekager er de største hits.

Det var vist det.

hmm det lyder sådan set meget lig mikkels mad.. udover at han ikke vil æde grønt.. han spiser ellers meget på en dag... han har en god appetit..

tror jeg vil prøve at høre sp ad.. hvis jeg da kan finde hendes nr et sted..

Anmeld

4. maj 2009

Nadi

Ellers kan du vel spørge en af eksperterne her på baby.dk?? Jeg synes nu heller ikke det lyder helt normalt at du kun har oplevet normalt afføring 1-2 gange i hans liv.
Olivers mad i løbet af en dag:
morgenmad: youghurt, havregrød, brød med marmelade
frokost: rugbrød med pålæg
aftensmad: det der bliver serveret

Så får han kiks, knækbrød, rosiner mm. som snack og jeg aner ikke hvad han ellers får hos DP'en.

Anmeld

4. maj 2009

bette

mikkel får:

morgenmad: yoghurt med havregryn
i dp får han 3-4 halve rugbrød og frugt og hvad de ellers får..
så kommer han hjem og så får han et æble, banan eller noget brød
så får han aftensmad.. det samme som os.. og hvis jeg er helt sikker på han ik kan lide det laver jeg en gang øllebrød til ham..

og hvis han ik får spist så meget til aften tilbyder jeg ham endnu et måltid inden han skal i seng.. endten yoghurt med havregryn eller rugbrød

så får han mælk og vand..

Anmeld

5. maj 2009

Loggidut

Sikke da et lorteemne!

lol

jammen det er da helt i menneskefacon, bare lidt fladmast når Tif har sat i det!

Det lugter også helt på lige fod med det vi andre kan levere, men hun spiser jo også det samme som vi andre, so no wonder!

Anmeld

5. maj 2009

bette

har skrevet til eksperterne.. men hvordan dælen ved jeg der er svar??

og ringede til sp idag.. men hun mente jeg skulle snakke med lægen om det.. så har fået en tid i næste uge.. sekretæren snakkede noget om noget allergi... måske overfor fødevare eller lign..
så nu må vi se hvad de kloge hoveder siger..

Anmeld

6. maj 2009

linemus

Godt du har fået ringet. Du må lige fortælle, hvad lægen siger til det, når I har været deroppe.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.