hvornår er man ung mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2008

Tessa85

en ung mor er hva man selv sys vel, jeg blev mor som 21årig. og er 22, nu og jeg mener selv jeg er ung mor, og det for jeg oz tit at vide jeg er..

man ka oz se det på en anden måde hvis man er under 25 ka man være med i mødregruppe igennem mødrehjælpen, og ved mødrehjælpen er man ifølge dem ung mor fra 25år og ned efter..

men når alt kommer til alt, er det kun dig selv der vælger om du er ung mor eller ej det hele ligger i sindet, og ikk i stadistikker;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

stinna87

Jeg var (er) 20 da jeg fik leslie, (eller blev 20 dagen efter leslie kom til, verdens bedste gave(L)) Sys selv jeg er en ung mor rent alders mæssigt, men rent mentalt er jeg ikke... Sys man afgør det selv, hvor man sys grænsen går...

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Tja...indbegrebet ung mor handler for mig ikke så meget om alder som om personlighed og modenhed.
Eva...

Anmeld

11. marts 2008

Githa

Sjovt nok tænker jeg også tit hvornår mon man egentlig betegner det som en "ung mor"... altså jeg er da ung (23 da jeg fik Patrick), men jeg mener ikke jeg var "ung mor" - ej det er sgu svært at forklare.

Men for mig er det nok dem som får børn før de er 20 år, evt. ikke er blevet færdig med uddannelse osv. Og ikke noget ondt om nogen, det er bare lidt ord jeg må sætte på det for at prøve og forklare.

Anmeld

12. marts 2008

Balderson

Hej

Jeg synes nok, at man er en ung mor når man får barn/børn som 15-22 årige..

Jeg føler mig som ung selvom jeg er blevet de 30 :)

Men jeg hører nok til i den modsatte ende (gammel) med hensyn til at jeg først nu vælger at få børn..

Bliver Mor til august (L)

Mvh

Anmeld

14. marts 2008

nille

Profilbillede for nille
Hej

Ja hvornår er man ung mor?
Da jeg fik min første søn om 16 årig, må jeg nok betegnes som værende ung mor. Min anden søn fik jeg da jeg var 27 år. Det sjove er, (hvis det er sjovt?) at da jeg var 16 følte jeg mig enormt gammel i forhold til mine jævnaldrende, hvor nu da jeg efterhånden er halvgammel, føler mig som en på 20, eller det vil sige, jeg føler mig slet ikke som en gammel mor.

Hanne

Anmeld

14. marts 2008

Charlotte_82

hmmm jaae synes ikke at man som sådan kan sætte alder på det men vil nu heller ikke sige at det er negativt at være ung mor.

Jeg fik min den første da jeg var 21 år(eller det var vi begge) og er nu 26 og mor til 3...det studser folk også godt over når de hører det..wow det var vildt plejer de at sige..

Men jeg ved nu ikke..jeg føler mig jo bare som Alexander, Melissa og Melanie´s mor og ikke Alexander, Melissa og Melanie´s unge mor, hehe. Dog er jeg jo heller ikke blind..kan jo godt se at jeg er yngre end de fleste andre mødre dernede ;)

Men ja jeg føler mig nu bare som moar :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.