hvornår er man ung mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

SaNiNa

her har været nogle indlæg om ung mor. derfor
kommer jeg til at tænke på hvornår er man ung mor.
Jeg selv er 22 og vil nok ikke føle mig som en ung mor selv om jeg er ung.
syntes selv man er ung mor hnår man bliver mor som <15- 18.

hvor går jeres alders grænse?

Knus Sanne "som skal scannes om mindre end en time"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Sanne..

Jeg var 20 da jeg fik Mikkel, (blev 21 1½ måned efter) jeg så/ser mig selv som ung mor.. ikke kun pga min alder, men også fordi ingen andre i vennekredsen havde børn, eller havde planer om at skulle i gang...

Jeg tror at grænsen går der hvor man selv sætter den... Jeg er glad for at vi fik Mikkel i en ung alder. Jeg føler at jeg har lidt mere overskud end jeg ville have hvis jeg var ja f.eks. 35 og fik mit første barn.. Vi han god tid til at få nr 2 evt også nr 3 fordi vi har alderen med os.. Jeg er en af dem der ikke vil have børn når jeg kommer over 40 år... Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, det lyder bare ikke tiltalene for mig...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. marts 2008

H+S Skjolgborg.

hmm ja godt ?????..
I mine øjne er man ung mor hvis man få sit første barn inden man er 20 år..
Men da jeg fik min søn som 24 hørte jeg under kommunen/sundhedsplejsken som ung mor og kom i en ungemor gruppe...
Mvh henriette

Anmeld

11. marts 2008

H+S Skjolgborg.

camilla...
Jeg har det på samme måde. 40 ingen børn her så er man sku 58 når ens barn er 18 eller 70 når de blever 30 år...
Ja og ikke sikkert man når af opleve børnebørn osv eller chnacen for det er mindre.
Man hved jo ikke hvornår man dør men jeg syntes 40 er max for min side af..
Kan kun forstå dem der er over 40 får børn pga de har haft svært hved det i årvis og så det endelig sker de er gravid som 40-45 år. men over 45 så må det være slut om man kan få børn eller hjælp osv..
Bare min meningen..
knus fra henriette

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

Jeg er en ung mor ;) Jeg bliver 30 år om et par mdr. men jeg ser stadig mig selv som en ung mor - når jeg bliver 30 bliver min den ældste 10 år...

En "rigtig" ung mor er når man er imellem 15 - 22 år - det er en ung mor i mine øjne...

men når jeg møder folk som ikke har set mig i mange år, så er jeg en meget ung mor når jeg fortæller jeg i en alder af 29 er mor til 3 børn (med alderen 9, 5 og 2 år... *S*)

Smiler...

(H) - fra Pia.

Anmeld

11. marts 2008

Christina & Liam

Jeg var 19(1 måned før jeg blev 20) da jeg fik min dreng, og idag er jeg 21 og han er 1 år og 4 mdr ca..

I mine øjne, er man en ungmor når man er 15-20.. men det kommer også an på hvor moden man er på det tidspunkt man får sit barn. F.eks, hvis man kigger på De Unge Mødre så kan man tydeligt se forskel på hvem der er moden eller ej.

Malou Stella skulle nok lige have ventet en del år endnu før hun fik barn, efter min mening...

Men jeg har det også sådan er jeg heller ikke vil være over 40 og få et barn, synes det er synd for barnet et eller andet sted. Så bare at jeg har 2 børn inden jeg er 30, så er jeg tilfreds.. men det skal jeg jo nok nå.. hehe 8D

KH Christina :)

Anmeld

11. marts 2008

Lise

Man er ung mor når ens alder er under gennemsnittet - det er, så vidt jeg ved, 29 år for førstegangsfødende, og da jeg var 27 år gammel da jeg fødte Simon må jeg være ung mor! :)

Nej, det er faktisk et godt spørgsmål...når man er under 20? 23? 25? Jeg tror jeg synes man er ung mor (og det er IKKE i en negativ betydning) når man er under 24... Jeg ved ikke hvorfor jeg lige skærer ved 24 - det er vist bare sådan det hænger sammen inde i mit hoved. Og man er meget ung mor når man er under 20 år gammel...tror jeg... :)

Lise

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

Jeg bliver 34 i april, og jeg er da stadig ung. ;)

Ej pjat, er man mellem 15 og 20-21-22 er man vel ung?

Anmeld

11. marts 2008

Nan

Er det ikke noget med at man kun er så gammel som man føler sig? I så fald burde en ung mor nok være dem med mest overskud for jeg føler mig sku gammel. 1000 år her til morgen.

Anmeld

11. marts 2008

Rasmine

Nan skriver:

Er det ikke noget med at man kun er så gammel som man føler sig? I så fald burde en ung mor nok være dem med mest overskud for jeg føler mig sku gammel. 1000 år her til morgen.

Me too!
:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.