Behøver man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Pikku Myy

dukke skriver:

Hej piger Jeg ville høre om jeg behøver at sige til min søn far at jeg venter mig med min kæreste ? Tænker jo bare lidt at det ikke kommer ham ved.Hvad synes i og hvad ville i gøre ?

Jeg kan egentlig godt forstå hvad du mener med at det ikke kommer din eks ved at du venter dig, men jeg synes nu bestemt at det kommer din søns far ved at hans søn skal være storebror!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Aprilmor11

dukke skriver:

Hej piger Jeg ville høre om jeg behøver at sige til min søn far at jeg venter mig med min kæreste ? Tænker jo bare lidt at det ikke kommer ham ved.Hvad synes i og hvad ville i gøre ?

I min situation vil jeg ikke sige det til ham. Jeg synes at det kommer an på ens situation. Hvis i snakker rigtig godt sammen og godt kan være venner, er det da en dejlig nyhed, men vil tag med mit første barn hen til faren så han kunne fortælle i fællesskab med dig at han skal være storebror.

Men hvis faren bliver sur over det, kan jeg ikke se hvorfor man skal sige det. Han kan jo faktisk være ligeglad og glad på hans søns vegne at han skal være storebror.

Men hvis han skulle være far med en ny kæreste vvil du så selv vide det ? Og tror du at han vil vide det ?

Prøv at vend det på den måde. JEg håber at du finder ud af det. Og tillykke med graviditeten

Anmeld

4. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fortalte min datters far, at jeg skulle have barn, da jeg var 12 uger henne.
Det kan godt ske, det ikke som sådan kommer ham ved, men det berører da bestemt vores fælles datters liv.

Ligeledes håber jeg, han fortæller mig, hvis og når han skal have flere børn.
Det handler om gensidigt respekt i mine øjne

Anmeld

4. juli 2012

Pige2009

Sandra + Mike skriver:

Synes da det er en god nyhed at hans søn skal være storebror. Ved ikke om det direkte rager ham, men jeg synes du skulle gøre det. 

Jeg er helt enig. Det er jo en god nyhed og han finder jo ud af det før eller siden, så jeg synes, det er bedst, hvis han finder ud af det fra dig

Anmeld

4. juli 2012

Savannah

Jeg ville klart fortælle det. Det rager ham i den forstand at det har noget at gøre med jeres fælles barn.. Det er MEGA surt at få af vide af barnet at mor/far venter en lille ny. Mest surt for barnet..
Hvis han bliver sur, er det jo hans problem. Lad ham være sur. Han skal nok bare vænne sig til det

Anmeld

4. juli 2012

modesty

Jeg vil nu ikke sige vi er familie han er min søns far

Ja, I har et barn sammen, derfor vil I altid være familie, uanset om du vil det eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.