Behøver man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

dukke

Hej piger Jeg ville høre om jeg behøver at sige til min søn far at jeg venter mig med min kæreste ? Tænker jo bare lidt at det ikke kommer ham ved.Hvad synes i og hvad ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til Mike

dukke skriver:

Hej piger Jeg ville høre om jeg behøver at sige til min søn far at jeg venter mig med min kæreste ? Tænker jo bare lidt at det ikke kommer ham ved.Hvad synes i og hvad ville i gøre ?

Synes da det er en god nyhed at hans søn skal være storebror. Ved ikke om det direkte rager ham, men jeg synes du skulle gøre det. 

Anmeld

4. juli 2012

dukke

Sandra + Mike skriver:

Synes da det er en god nyhed at hans søn skal være storebror. Ved ikke om det direkte rager ham, men jeg synes du skulle gøre det. 

Ja det tænkte jeg også men jeg tror bare at han bliver vildt sur

Anmeld

4. juli 2012

Angelspot

dukke skriver:

Selvom det ikke er noget der vedkommer ham, så gør det jo alligevel, idet det har en forbindelse til jeres fælles barn. Og han finder jo ud af det før eller siden, så om han bliver sur nu eller om 1 måned kan vel være lige meget. Ellers skal i gå og passe på ikke at nævne noget overfor din søn for at han ikke 'sladrer' osv, det holder jo ikke.

Så ja, del den søde nyhed med ham og så må han jo tage det som han nu kan bedst. Ville du ikke ønske at vide det den anden vej når det evt. kan komme til at påvirke din søn og hans dagligdag?

Anmeld

4. juli 2012

modesty

Ja, det synes jeg bestemt at du skal. I er familie. Og han bliver da bare endnu mere sur hvis han finder ud af det sent i graviditeten, og ved at du har holdt det hemmeligt for ham. Eller endnu værre, hvis han hører det af bagveje.

Anmeld

4. juli 2012

dukke

Angelspot skriver:

Selvom det ikke er noget der vedkommer ham, så gør det jo alligevel, idet det har en forbindelse til jeres fælles barn. Og han finder jo ud af det før eller siden, så om han bliver sur nu eller om 1 måned kan vel være lige meget. Ellers skal i gå og passe på ikke at nævne noget overfor din søn for at han ikke 'sladrer' osv, det holder jo ikke.

Så ja, del den søde nyhed med ham og så må han jo tage det som han nu kan bedst. Ville du ikke ønske at vide det den anden vej når det evt. kan komme til at påvirke din søn og hans dagligdag?

Min søn er 20 mdr så han siger ikke noget men jo jeg vil da blive super glad hvis det var mig der fik af vide at de skulle ha et barn

Anmeld

4. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Vi valgte at fortælle det til drengenes mor, så hun vidste at det ikke var løgn når de kom og sagde at de skulle have en lillebror/søster..

og så kunne hun ikke komme og føle sig stukket/dolket i ryggen (eller hvad man kalder det)

Anmeld

4. juli 2012

KarinaA

vi valgte at fortælle til min eks  

men bestemt ikke fordi at det på nogen måde rager ham, og han skal også bare holde sig meget langt væk fra vores barn.. men hellere at han høre det fra os, end fra andre.. 

Anmeld

4. juli 2012

dukke

modesty skriver:

Ja, det synes jeg bestemt at du skal. I er familie. Og han bliver da bare endnu mere sur hvis han finder ud af det sent i graviditeten, og ved at du har holdt det hemmeligt for ham. Eller endnu værre, hvis han hører det af bagveje.

Jeg vil nu ikke sige vi er familie han er min søns far

Anmeld

4. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde sagt det. Tror selv jeg ar blevet sur/skuffet, hvis min datters far ikke fortalte mig hvis han skulle have en mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.