DP på trods af udslæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Loggidut

hmmm....Tif kommer da afsted selv om hun er totalt rød i kinderne efter det her lusingesyge, og DP brokker sig jo ikke, jeg mener hun er jo ikke syg, og smitter ikke mere, så jeg har ingen problemer med det.

Altså, det er jo ikke sådan at Stella er syg, hun har jo bare en bivirkning på stikket...ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Tynen

Hun kom også afsted og Dpén sagde ikke noget - Hun er heldigvis ikke så sart.

Engang ringede hun da Stella havde 39.8 i feber og ville lige gøre mig opmærksom på det, og at jeg bestemt ikke behøvede at skynde mig fra arbejde og ud efter hende da hun bare lå og puttede
Det er sgu da rummelighed der vil noget...

Anmeld

5. maj 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Da ikke på samme tid - come on... Tror I at jeg er en ravnemor eller hur??

Well...
Sådan som du lige skrev det, tja...

Anmeld

5. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Hun kom også afsted og Dpén sagde ikke noget - Hun er heldigvis ikke så sart.

Engang ringede hun da Stella havde 39.8 i feber og ville lige gøre mig opmærksom på det, og at jeg bestemt ikke behøvede at skynde mig fra arbejde og ud efter hende da hun bare lå og puttede
Det er sgu da rummelighed der vil noget...

Ja, det er skønt med sådan en dagplejemor. Sådan en har vi også. Det er jo så også så nemt, for hun har kun Signe og Nanna, så der er ikke andre børn at tage hensyn til. Elsker vores dp-mor

Anmeld

5. maj 2009

Lene76

sorry marie troede at det både var med feber og kopper

Hvem har ik sendt et barn afsted med feber, det er hellere ik noget problem hvis barnet gerne vil lege,spise osv men eftersom jeg har 4 små (Viktor er den ældste) så kan det godt være et problem med et hængeøre, for så blir det til 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.