IsabellaCiinea skriver:
Jeps
Du må lægge en madplan, og handle ind 1 gang om ugen til aftensmad
Det gør jeg.. Så ved altid hvad vi skal ha, og så er det jo også bare meget billigere =)
Men prøver lige at skrive de ting ned vi har fået det sidste stykke tid 
Boller i selleri m. kartofler
Skiden æg m. kartofler
Hakkebøf m. kartofler og bløde løg
Wok mad m. væske ved, og ris til.. (Kinakål, gulerødder, bønnespirer, peberfrugt, porrer, babymajs, svinesmåkød, champignon, mængde vælger du selv) - alle ting snittes og skæres og passende str., svitses hver for sig, og puttes så i wokken igen, og dækkes med vand, så smides der lige en grøntsagsbouillonterning ved, og en sjat soya.. og så skal det bare hygge sig i en times tid. Ris i en skål og retten ovenpå, med væske og det hele
Det er GUDE mad 
Hakkebøf m. bagt kartoffel og hvidløgssmør.
Pestomarinerede koteletter m. saltbagte kartofler og kryddersmør
Pita m. græsk bøf.
Tortillas
Kylling Danois ( find opskrift på nettet, hvis du ikk kender det )
Amerikanerbøf m. flødekartofler (Amerikanerbøf: ½ svinefars ½ oksefars, blande sammen. Der formes en bøf og den mases flad, så ligges der en ananasring på, og den smøres med lidt sennep. Derefter formes der en flad bøf mere, og den kommes ovenpå, og lukkes sammen omkring ananasringen. Lægges i fad og krydres m. salt/peber, og tilberedes i ovn ved 200g i ca. 30-45min.)
Skinkegryde (skinkesmåkød, løg, hvidløg, champignon, peberfrugt, fløde. Hakket løg og hvidløg svitses. Kød smides ned ved og svitses med. Champignon og peberfrugt (i tern) smides ned ved, og rigtig godt med fløde hældes ved, samt salt/peber og paprika. Retten simrer i godt og vel 45min. Serveres m. ris til.
Det var vidst hva jeg lige ku komme på 
Håber det var en hjælp