Hvad skal I have og spise i aften ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Maja_4000

AalborgPigen skriver:

Jeg skal på cafe med min søster og veninde.. HIHI.  

Så ved ikke hvad jeg skal have ..

Snyyyd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Maja_4000

tarkoflen skriver:

Jeg får nogle veninder på besøg og vi skal have laksesteaks med frisk pasta, hjemmelavet pesto og tomatsalat

Til dessert står den på danske jordbær, kirsebær og en lækker trøffelstang, man skulle jo nødig blive for sund

Det lyder også godt Måske vi skal have noget fisk :b

Hvad er en trøffelstang ? :b

Anmeld

4. juli 2012

LilleChelle

Vi skal have wraps med kebab og salat (eks. salat, majs, peber, agurk osv.)

Anmeld

4. juli 2012

tarkoflen

Maja_4000 skriver:

Det lyder også godt Måske vi skal have noget fisk :b

Hvad er en trøffelstang ? :b

Jeg håber det bliver lækkert

En trøffelstang er en skøn kage fra Langenæsbageren i Århus... Det er en forvokset trøffel der er formet som en lang stang og med lækker mørk chokoladeovertræk og en lille stribe marcipan på toppen

Anmeld

4. juli 2012

Muffin_girl

Maja_4000 skriver:

Snyyyd

Glæder mig også

Anmeld

4. juli 2012

Maja_4000

tarkoflen skriver:

Jeg håber det bliver lækkert

En trøffelstang er en skøn kage fra Langenæsbageren i Århus... Det er en forvokset trøffel der er formet som en lang stang og med lækker mørk chokoladeovertræk og en lille stribe marcipan på toppen

Trøffel ? Lidt som romkugle eller ?

Anmeld

4. juli 2012

Maja_4000

LilleChelle skriver:

Vi skal have wraps med kebab og salat (eks. salat, majs, peber, agurk osv.)

Hvordan laver du kebab ?

Anmeld

4. juli 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det giver nok sig selv Jeg kan slet ikke komme på noget :b Det må gerne være forholdvist hurtigt at lave

kæresten er faktisk igang med at lave en hel ovn stegt kylling vi skal have ris og brun sauce til

Anmeld

4. juli 2012

BellaCiinea

Maja_4000 skriver:

Vi får rigtig tit de der "tøm køleskabet"-retter Vil gerne have noget som er planlagt .. Giver det mening ? :b Hehe

Jeps  

Du må lægge en madplan, og handle ind 1 gang om ugen til aftensmad  

Det gør jeg.. Så ved altid hvad vi skal ha, og så er det jo også bare meget billigere =)

Men prøver lige at skrive de ting ned vi har fået det sidste stykke tid

Koteletter i fad m. ris

Kold kartoffelsalat m. dunser

Boller i karry m. ris

Boller i selleri m. kartofler

Skiden æg m. kartofler

Hakkebøf m. kartofler og bløde løg

Wok mad m. væske ved, og ris til.. (Kinakål, gulerødder, bønnespirer, peberfrugt, porrer, babymajs, svinesmåkød, champignon, mængde vælger du selv) - alle ting snittes og skæres og passende str., svitses hver for sig, og puttes så i wokken igen, og dækkes med vand, så smides der lige en grøntsagsbouillonterning ved, og en sjat soya.. og så skal det bare hygge sig i en times tid. Ris i en skål og retten ovenpå, med væske og det hele Det er GUDE mad

Hakkebøf m. bagt kartoffel og hvidløgssmør.

Pestomarinerede koteletter m. saltbagte kartofler og kryddersmør

Pita m. græsk bøf.

Tortillas

Kylling Danois ( find opskrift på nettet, hvis du ikk kender det )

Amerikanerbøf m. flødekartofler (Amerikanerbøf: ½ svinefars ½ oksefars, blande sammen. Der formes en bøf og den mases flad, så ligges der en ananasring på, og den smøres med lidt sennep. Derefter formes der en flad bøf mere, og den kommes ovenpå, og lukkes sammen omkring ananasringen. Lægges i fad og krydres m. salt/peber, og tilberedes i ovn ved 200g i ca. 30-45min.)

Skinkegryde (skinkesmåkød, løg, hvidløg, champignon, peberfrugt, fløde. Hakket løg og hvidløg svitses. Kød smides ned ved og svitses med. Champignon og peberfrugt (i tern) smides ned ved, og rigtig godt med fløde hældes ved, samt salt/peber og paprika. Retten simrer i godt og vel 45min. Serveres m. ris til.

Det var vidst hva jeg lige ku komme på

Håber det var en hjælp 

Anmeld

4. juli 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det giver nok sig selv Jeg kan slet ikke komme på noget :b Det må gerne være forholdvist hurtigt at lave

stegte kyllingefiletter med købt kartoffelsalat..

Jeg gider ikke lave noget idag, og derfor valgte jeg at købe kartoffelsalaten fremfor at lave den selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.