Vægt gennem graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Pia

I min første gravidittet tog jeg 12 kilo på.
Dem tabte jeg ret hurtig bag efter, men tog lidt af dem på igen, da min vægt igennem mange år har hoppet en del op og ned...

I denne graviditet har jeg tabt 8 kilo indtil for ca 1½ uge siden..
Nu har jeg taget 1½ kilo på
Men det er jo ikke noget jeg kan tillade mig og brokke mig over..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

louisepigen23

Jeg begyndte faktisk først rigtig at tage på da jeg var omkring uge 20... inden det havde jeg måske taget et par kilo på men lige omkring uge 20 vejede jeg 7 kilo mere og det var først ca en måned før jeg fødte jeg tog det sidste på...

Jeg tog 11 kg på og havde tabt dem alle sammen da der var gået 14 dage efter fødslen....

Knus

Anmeld

5. maj 2009

Mathilde

Jeg tabte mig lidt i starten pga kvalme og bagyndte først rigtig at tage på da jeg var 17uger henne...
Jeg har taget ca. 8kg på nu og jeg har 10uger tilbage( 30uger henne). Håber jeg holder det på 12kg hvilket min jordemoder også sagde, at jeg måtte/skulle tage på... Eller 12-14 sagde hun vidst.

Knus Mathilde

Anmeld

5. maj 2009

majhan11

jeg vejede 59 da jeg fandt ud af jeg var gravid, nu er jeg 21+1 og vejer 62,5 men tror det er meget forskelligt fra person til person nu må vi se hvad jeg ender med at veje....ss

Anmeld

5. maj 2009

Guldet

Jeg vejede 73kg da jeg blev gravid og tog 12 kg på. idag 4 mdr efter vejer jeg 70 kg !

Anmeld

5. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har indtil videre taget ca. 10 kilo på (er i uge 31 i morgen).

Håber på jeg kan holde mig på omkring de 15 kilo. Men det må tiden jo vise. Er ihvertfald ikke gået på diæt. Prøver bare at spise en masse forskelligt.

Man skal også være opmærksom på at hvis man vejer sig om aftenen kan en del af vægten skyldes vand i kroppen, især i de sidste måneder.

Anmeld

5. maj 2009

Diana...

Min start vægt 81,6 slut vægt samme dag jeg fødte 86,2 vægt 2 dage efter fødslen 78,2 vægt nu 71,8

Anmeld

5. maj 2009

DK

Jeg tog 15 kg på under min graviditet. Jeg tog lynhurtigt de første 5 kg. på inden for det første trimester, men så gik hele anden timester hvor jeg ikke tog på. De 10 sidste kg. kom på i det sidste trimester, hvor jeg panikkede over ikke at blive "stor" som de andre, og derfor spiste løs af is osv.

Jeg har tabt de 10 kg. igen, men mangler stadig 5 kg. (her 5 ,5 år efter...)
Med næste graviditet, vil jeg ikke gå i panik over ikke at tage på, men istedet prøve at tage mindst muligt på.

Anmeld

5. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg havde rigtig meget kvalme gennem hele min graviditet, og kastede meget op.
Da jeg var 20 uger henne kunne man endnu ikke se, at jeg var gravid, og jeg havde ikke taget noget på. 2-3 måneder inden fødslen begyndte der først at ske noget, og jeg endte med at tage i alt 8 kg. på.

Anmeld

5. maj 2009

4xGreve

Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i uge 10 ca. og der vejet jeg mellem 47-48kg. da jeg så fødte daniella i uge 25 vejet jeg 25kg mere = 72-73kg. Fødte så vores lille prinsesse 1uge efter (i uge 26) og der ved jeg ikke lige hvad jeg vejet, men ved at jeg den dag i dag svinger mellem 48-48,6kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.