Vægt gennem graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

35.384 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

MaleneG

Godaften
Har lige nogle spørgsmål som jeg håber i vil svare på..

1. Hvor hurtigt tog i på?
2. Hvor meget tog i på?

Jeg er i 5+1, og har allerede taget 4 kilo på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

vanessa

min vægt var på 50 kg.....ingen jeg blev gravid.
Synes jeg tog meget hurtig på.
Også har jeg taget 22 kg på indtil videre..fulstændigt vildtså der er lige nogle som skal tabe meget efter jeg har født hende...
det er sku også mærkeligt at være lidt butte når man altid har været tynd.

Anmeld

4. maj 2009

Mutti2

Jeg begyndte rimeligt hurtigt at tage på, men selv om det nærmest kun sad på maven (og en smule ekstra dobbelt hage &nbsp Gemte jeg under min lille fine mave omkring 35 ekstra kg.

Jeg vejede før min graviditet 71 kg, og kom helt op på 106 kg lige før jeg fødte. Det hele er væk igen, og mere til

Knus Pernille

Anmeld

4. maj 2009

Valle81

Jeg tog ti kilo på:0)

Vejede omkring 80 kilo da jeg blev gravid, lidt i overkanten,og min læge og jordmord rådede mig til at holde mig til de ti kilo. Det gjorde jeg, og det var ikke sådan at jeg lagde total kostomlægning eller noget.

EFter fødsel tabte jeg mig meget, men har desværre taget på. Er gravid i 7 uge nu, har ikke taget på ind til videre, men denne gang lægger jeg også kost om, sådan at jeg forhåbentlig "taber mig" samtidig med jeg tager på:0) Så håber det på bundlinien kan give 0

Anmeld

4. maj 2009

Tina2

Første gang tog jeg 25 kg på, og jeg begyndte at tage på nærmest med det samme :-(
Da min datter var knap 4 mdr havde jeg tabt mig 30 kg:-)

Da jeg blev gravid 2. gang vejede jeg præcisdet samme som da jeg blev gravid 1. gang og tog så 31 kg på!!! :-(
Efter ca 10 mdr havde jeg tabt dem alle og er stadig på min normalvægt....

Kan huske jeg var ved lægen i uge 8 her 2. gang og da havde jeg taget 4 kg på, 14 kg i uge 24 og 25 kg i uge 36.....

Men ALLE er væk, heldigvis!!!! Døjer ikke at veje over det jeg plejer!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

4. maj 2009

Fam. Madsen

hej... jeg tog ikke på under in graviditet jeg tabte mig kilo... nu er jeg også overvægtig så derfor fik jeg afvide at jeg godt måtte tabe mig med måde...

Anmeld

4. maj 2009

heaven

jeg vejede 72 kg inden graviditet, og tog 6 kg på og endte jo så med 78...... efter 10 dage havde jeg tabt 12 kg....

Jannie

Anmeld

5. maj 2009

MaleneG

det var rart at høre at der mange som har det på samme måde

Anmeld

5. maj 2009

Mor.sander

Jeg vejede 69 kg, da jeg fant ud af at jeg ventede min datter og vejede 79 kg, 3 dage før hendes fødsel.. 10 kg +

Da jeg fant ud af jeg vende min søn 4 år efter vejede jeg 80 kg, og vejede 85 kg den dag han blev født... 5 kg +

Jeg vejer det samme i dag... Har aldrig fået tabt de 10 kg jeg tog på under min datters graviditet.

Anmeld

5. maj 2009

Tut

Jeg endte med at tage 20 kg. på da jeg ventede Noah.

Denne gang har jeg tabt 2 kg. og er i dag 9+3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.