Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dukke skriver: Hvor meget har di selv givet for den hvis jeg må spøger og hvor mange kg går den op til ?
Hvor meget har di selv givet for den hvis jeg må spøger og hvor mange kg går den op til ?
Jeg har givet det samme for den for 3 uger siden. Den går op til 30 kg mener jeg det er, men en forhandler i tyskland siger den nemt kan tage mere, så skal man bare ikke proppe indkøbsnettet med 10 stk 1½ cola
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
crille skriver: Hvor syd er sydsjælland? Og hvordan er den et fejlkøb? der står en på dba der minder meget om til 2500 og som også er villig til at snakke om pris. Jeg er påseriøs udkig efter søskendevogn med liftsdel, men vil ikke give over 2000.. Du kan bare skrive privat, hvis det har interesse for dig at besvare mit indlæg.
Hvor syd er sydsjælland?
Og hvordan er den et fejlkøb?
der står en på dba der minder meget om til 2500 og som også er villig til at snakke om pris. Jeg er påseriøs udkig efter søskendevogn med liftsdel, men vil ikke give over 2000..
Du kan bare skrive privat, hvis det har interesse for dig at besvare mit indlæg.
Har svaret dig privat
Og sydsjælland er Haslev
hejsa. Kan den evt reserveret, gost nok liiidt tid, men måske 14 dage... ?? skal lige være helt hundre på om testen nu er positiv?? OG kan den evt sendes???
timam skriver: hejsa. Kan den evt reserveret, gost nok liiidt tid, men måske 14 dage... ?? skal lige være helt hundre på om testen nu er positiv?? OG kan den evt sendes???
Hejsa
Kan godt resevere den, men den kan desværre ikke sendes har undersøgt det, og det vil koste spidsen af en jetjæger desvære.
Held og lykke med testen
hejsa er interesseret i din vogn. er den stadig til salg? mvh sanne
Hej
Hvis vognen stadig er til salg, så kunne jeg godt være interesseret i at købe den.
Jeg er villig til at give 2200 kr. for den ved afhentning i oktober, da jeg skal ned på de kanter.
Hvad siger du til det?
Vognen er desværre solgt.
Beklager jeg ikke har fået låst annoncen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128