ABC Design zoom søskende kombi vogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.297 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

cdinesen

Super lækker kombi søskende/tvillinge vogn sælges pga. fejlkøb.

Lift, 2 klapvognssæder, regnslag og køreposer medfølger. Vognen er i rigtig fin stand, farverne er ikke falmet, og der meget lidt rust på skruer osv. da den er ny istandsat. Madres til lift er vasket og desinfeceret det samme gælder alt textil. Vognen har vi fået som brugt, så er desværre ikke helt sikker på hvor gammel den er, men vil gætte på ca. 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Moar2012

cdinesen skriver:

Lift, 2 klapvognssæder, regnslag og køreposer medfølger. Vognen er i rigtig fin stand, farverne er ikke falmet, og der meget lidt rust på skruer osv. da den er ny istandsat. Madres til lift er vasket og desinfeceret det samme gælder alt textil. Vognen har vi fået som brugt, så er desværre ikke helt sikker på hvor gammel den er, men vil gætte på ca. 3 år

Hvad er din mindste pris for vognen..??

Anmeld

4. juli 2012

cdinesen

Vil gerne have 3200 for den.. Men hvis du slår til hurtigt og selv kan hente den og sådan, vil jeg gerne gå lidt ned

Anmeld

8. juli 2012

cdinesen

Prisen er sat ned til 3000

Anmeld

8. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

den ser smart ud. vil de begge to kunne sove i den. Altså kan klapvognsdelen ligges ned?

Anmeld

8. juli 2012

cdinesen

mor:) skriver:

den ser smart ud. vil de begge to kunne sove i den. Altså kan klapvognsdelen ligges ned?

Ja klapvogssæderne kan sagtens ligges ned

Anmeld

8. juli 2012

cdinesen skriver:

Ja klapvogssæderne kan sagtens ligges ned

øv det er for langt væk

Anmeld

8. juli 2012

mor:) skriver:

øv det er for langt væk

altså kan se på din profil at du bor for langt væk...udtrykte mig ikke klart nok i ovenstående besked

Anmeld

8. juli 2012

dukke

cdinesen skriver:

Hvor meget har di selv givet for den hvis jeg må spøger og hvor mange kg går den op til ?

Anmeld

8. juli 2012

crille

Hvor syd er sydsjælland? 

Og hvordan er den et fejlkøb? 

der står en på dba der minder meget om til 2500 og som også er villig til at snakke om pris. Jeg er påseriøs  udkig efter søskendevogn med liftsdel, men vil ikke give over 2000..

Du kan bare skrive privat, hvis det har interesse for dig at besvare mit indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.