Boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

SHERO

Udregningen på hjemmesiden har holdt stik de gange jeg har udregnet. Men at din veninde får så meget har jo også noget med hvad deres lejlighed koster.

Jeg er enlig og studerende med barn, i min gamle lejlighed fik jeg 1500 i boligstøtte og i den jeg bor i nu får jeg 3200,- så samme indtægt bare to forskellige boliger. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Chili

110811 skriver:

Den kan man SLET Ikke regne med. Jeg fik afvide i den udregning at jeg ville få 2800 i boligsikring om måneden, og jeg får 1500.

Det var også derfor jeg spurgte om der var nogle der havde erfaring med det  Da jeg ikke helt "tør" stole på det

Anmeld

6. juli 2012

Chili

dukke skriver:

Jeg får su og min kæreste får dagpenge og vi kan ikke få noget

Slet ikke noget ?

Men det kommer også an på hvor stor boligen er, og hvor meget han selvfølgelig får udbetalt i dagpenge

Anmeld

6. juli 2012

Chili

HeXeri skriver:

Her var kæresten på dagpenge, efter sommerferien er vi begge på su. Og vores boligsikring vil stige til ca 1/3 af huslejen. Den stiger helt vildt efter han kommer på su - og når man er 2 på su og deler barn, kan man få et su-tillæg der kommer ind på mors konto.

I forhold til når han er på dagpenge, får vi nu frigivet 3000 kr ekstra om måneden

Det er kun mig der skal på SU, desværre  Min mand skal får elevløn.

Så den ekstra SU kan vi ikke få..

Men håber da boligsikringen kan blive sådan okay, da vi jo begge læser

Anmeld

6. juli 2012

Chili

Tullen85 skriver:

Udregningen på hjemmesiden har holdt stik de gange jeg har udregnet. Men at din veninde får så meget har jo også noget med hvad deres lejlighed koster.

Jeg er enlig og studerende med barn, i min gamle lejlighed fik jeg 1500 i boligstøtte og i den jeg bor i nu får jeg 3200,- så samme indtægt bare to forskellige boliger. :-)

Vi bor i samme boligforening, så vi bor i samme lejlighed, hvis man kan sige sådan  hehe.

Men tror det er fordi de begge er på kontanthjælp måske? Den er jo meget højere udbetalt end SU er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.