Boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.501 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Chili

Hej piger  

Jeg ville bare lige forhøre mig hvor meget boligsikring i får? Med en ca. indkomst.

Jeg venter barn her til Oktober, med min mand  Vi kommer nok begge til at læse noget tid efter barslen, og det er jo ikke meget man får i SU/elevløn når man er sammen  

Jeg ville gerne kunne lægge et ca. budget nemlig, for at se hvor mange penge der bliver  

På forhånd tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Mom2

Chili skriver:

Hej piger  

Jeg ville bare lige forhøre mig hvor meget boligsikring i får? Med en ca. indkomst.

Jeg venter barn her til Oktober, med min mand  Vi kommer nok begge til at læse noget tid efter barslen, og det er jo ikke meget man får i SU/elevløn når man er sammen  

Jeg ville gerne kunne lægge et ca. budget nemlig, for at se hvor mange penge der bliver  

På forhånd tak  

Ring og tjek ved din kommune, de kan give dig et præcist tal på hvor meget du kan få

Anmeld

5. juli 2012

Chili

Christina9870 skriver:

Ring og tjek ved din kommune, de kan give dig et præcist tal på hvor meget du kan få

Nok den eneste mulighed for at få præcist svar ja

Anmeld

5. juli 2012

wamse

Gå på din kommunes hjemmeside, der har de fleste kommuner,en beregning som du kan taste jeres tal ind, og få et ca fornemmelse for, hvad i eventuel ville kunne få

Anmeld

5. juli 2012

Chili

wamse skriver:

Gå på din kommunes hjemmeside, der har de fleste kommuner,en beregning som du kan taste jeres tal ind, og få et ca fornemmelse for, hvad i eventuel ville kunne få

Det har jeg også prøvet men blev bare i tvivl da en veninde sagde hun og hendes kæreste kun fik 915 men måske er det fordi de er på kontanthjælp?

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

wamse skriver:

Den kan man SLET Ikke regne med. Jeg fik afvide i den udregning at jeg ville få 2800 i boligsikring om måneden, og jeg får 1500.

Anmeld

6. juli 2012

wamse

110811 skriver:

Den kan man SLET Ikke regne med. Jeg fik afvide i den udregning at jeg ville få 2800 i boligsikring om måneden, og jeg får 1500.

Det har man kunnet de gange, hvor jeg har brugt den

Anmeld

6. juli 2012

dukke

Chili skriver:

Hej piger  

På forhånd tak  

Jeg får su og min kæreste får dagpenge og vi kan ikke få noget

Anmeld

6. juli 2012

HeXeri

Chili skriver:

Hej piger  

På forhånd tak  

Her var kæresten på dagpenge, efter sommerferien er vi begge på su. Og vores boligsikring vil stige til ca 1/3 af huslejen. Den stiger helt vildt efter han kommer på su - og når man er 2 på su og deler barn, kan man få et su-tillæg der kommer ind på mors konto.

I forhold til når han er på dagpenge, får vi nu frigivet 3000 kr ekstra om måneden

Anmeld

6. juli 2012

Mom2

110811 skriver:

Bor du alene siden du får SÅ meget i boligstøtte??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.