Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Brams skriver: Vi købte dette til Lærke til jul og jeg synes det er super kvalitet - hun har bare aldrig vist det særlig interesse, men tænker at det kommer lige pludselig Alle figurer følger med, det koster 600 kr.
Vi købte dette til Lærke til jul og jeg synes det er super kvalitet - hun har bare aldrig vist det særlig interesse, men tænker at det kommer lige pludselig Alle figurer følger med, det koster 600 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Og det bliver bestemt ikke billigere når de bliver ældre. Min søn skal starte på landbrugsskole d. 1/8, og det kostede så lige 5000,- kr for opstart, så skal han ud og have sikkerhedssko, arbejdstøj og gummistøvler.
Og det bliver bestemt ikke billigere når de bliver ældre. Min søn skal starte på landbrugsskole d. 1/8, og det kostede så lige 5000,- kr for opstart, så skal han ud og have sikkerhedssko, arbejdstøj og gummistøvler.
TeamRocket skriver: Det kan jeg idet mindste se en fremtid i. Fornuftig invistering! Hihi. Sikker på han ikke også lige skal ha en beanbag bamse nu i er igang ?
Det kan jeg idet mindste se en fremtid i. Fornuftig invistering! Hihi. Sikker på han ikke også lige skal ha en beanbag bamse nu i er igang ?
chael skriver: Der er jo ingen købetvang
Der er jo ingen købetvang
TeamRocket skriver: Jeg synes ihvertfald det er fint! Så om ikke andet leger jeg bare med det selv Står huset fast på den der træplade, så det er godt stabilt? Det kunne jeg ikke lige læse mig til på nettet.
Jeg synes ihvertfald det er fint! Så om ikke andet leger jeg bare med det selv Står huset fast på den der træplade, så det er godt stabilt? Det kunne jeg ikke lige læse mig til på nettet.
Huset står ikke fast på pladen, så det kan både bruges med og uden pladen. Den ene del af taget tages af og så klappes den ene side ned.
TeamRocket skriver: Selfølgelig ikke. Og så alligevel, for ungerne vil jo have det de kender fra bøger og tv- og det skal de jo også have, synes jeg. Min dreng er helt vild med rap rap ælling. Jeg forstår bare ikke hvorfor det er så dyrt- det er lutter stof og plastik hvor dyrt kan det være at fremstille? Der må sidde nogle meget rige mennesker et eller andet sted.
Selfølgelig ikke. Og så alligevel, for ungerne vil jo have det de kender fra bøger og tv- og det skal de jo også have, synes jeg. Min dreng er helt vild med rap rap ælling. Jeg forstår bare ikke hvorfor det er så dyrt- det er lutter stof og plastik hvor dyrt kan det være at fremstille? Der må sidde nogle meget rige mennesker et eller andet sted.
TeamRocket skriver: Jeg kigger faktisk ofte efter brugt- også fordi da jeg var barn elskede jeg faktisk når vi på loppemarked og købte brugte spændene ting eller hvis jeg lige arvede en pose med legetøj fra mine fætre, børn er slet ikke lige så 'overfladiske' som mange voksne der mener alt skal være nyt. Men folk forlanger jo spidsen af en jetjager for brugte ting, tit med porto er der kun tale om at spare en 20'er og så går det sjove ligesom af for mig. Ligesom da vi skulle købe en wheely bug- der fandt vi en på dba- som foforlangte mere end den kostede på tilbud i brugsen og den var meget brugt enda. Så køber man altså bare den nye i brugsen.
Jeg kigger faktisk ofte efter brugt- også fordi da jeg var barn elskede jeg faktisk når vi på loppemarked og købte brugte spændene ting eller hvis jeg lige arvede en pose med legetøj fra mine fætre, børn er slet ikke lige så 'overfladiske' som mange voksne der mener alt skal være nyt. Men folk forlanger jo spidsen af en jetjager for brugte ting, tit med porto er der kun tale om at spare en 20'er og så går det sjove ligesom af for mig. Ligesom da vi skulle købe en wheely bug- der fandt vi en på dba- som foforlangte mere end den kostede på tilbud i brugsen og den var meget brugt enda. Så køber man altså bare den nye i brugsen.
Ja, børn er jo heldigvis fuldstændig ligeglade om det er brugt eller nyt.
Selvfølgelig skal der være ræson i at købe brugt - det skal ikke koste det samme som nyt!
TeamRocket skriver: Man kan jo ikke nøjes med kun at have ælling, så bamse og kylling måtte også i kurven. 3 beanbag bamser til 79,95 kr stykket! Og så er der jo figurene til huset- 79,95 kr. Så er der jo lige to DR bøger til den nette sum af 189,95 kr stykket! Er jeg den eneste der bare sidder og tænker det er helt hul i huen det er så dyrt- jeg synes oven i købet ikke kvaliteten af beanbag bamserne og de små figure er særlig god Men jaja, man vil jo gerne opfylde podernes ønsker så man køber det jo. Jeg synes bare priserne er fuldstændig over over dyre. 700kr at betale. Det er dyrt at have børn. Ihvertfald hvis dine børn kan lide bamse og kylling. Nogle der ved om huset er noget at råbe hurra for? Det andet er købt på nettet ToysRus- men vil ikke købe det dyre hus hvis det er dårlig kvalitet!
Man kan jo ikke nøjes med kun at have ælling, så bamse og kylling måtte også i kurven. 3 beanbag bamser til 79,95 kr stykket! Og så er der jo figurene til huset- 79,95 kr. Så er der jo lige to DR bøger til den nette sum af 189,95 kr stykket! Er jeg den eneste der bare sidder og tænker det er helt hul i huen det er så dyrt- jeg synes oven i købet ikke kvaliteten af beanbag bamserne og de små figure er særlig god Men jaja, man vil jo gerne opfylde podernes ønsker så man køber det jo. Jeg synes bare priserne er fuldstændig over over dyre. 700kr at betale. Det er dyrt at have børn. Ihvertfald hvis dine børn kan lide bamse og kylling. Nogle der ved om huset er noget at råbe hurra for? Det andet er købt på nettet ToysRus- men vil ikke købe det dyre hus hvis det er dårlig kvalitet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128