Hvor er det vildt dyrt at ha børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.469 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

TeamRocket

Man kan jo ikke nøjes med kun at have ælling, så bamse og kylling måtte også i kurven. 3 beanbag bamser til 79,95 kr stykket! Og så er der jo figurene til huset- 79,95 kr. Så er der jo lige to DR bøger til den nette sum af 189,95 kr stykket! Er jeg den eneste der bare sidder og tænker det er helt hul i huen det er så dyrt- jeg synes oven i købet ikke kvaliteten af beanbag bamserne og de små figure er særlig god Men jaja, man vil jo gerne opfylde podernes ønsker så man køber det jo. Jeg synes bare priserne er fuldstændig over over dyre. 700kr at betale. Det er dyrt at have børn. Ihvertfald hvis dine børn kan lide bamse og kylling. Nogle der ved om huset er noget at råbe hurra for? Det andet er købt på nettet ToysRus- men vil ikke købe det dyre hus hvis det er dårlig kvalitet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

GUSO

TeamRocket skriver:

Man kan jo ikke nøjes med kun at have ælling, så bamse og kylling måtte også i kurven. 3 beanbag bamser til 79,95 kr stykket! Og så er der jo figurene til huset- 79,95 kr. Så er der jo lige to DR bøger til den nette sum af 189,95 kr stykket! Er jeg den eneste der bare sidder og tænker det er helt hul i huen det er så dyrt- jeg synes oven i købet ikke kvaliteten af beanbag bamserne og de små figure er særlig god Men jaja, man vil jo gerne opfylde podernes ønsker så man køber det jo. Jeg synes bare priserne er fuldstændig over over dyre. 700kr at betale. Det er dyrt at have børn. Ihvertfald hvis dine børn kan lide bamse og kylling. Nogle der ved om huset er noget at råbe hurra for? Det andet er købt på nettet ToysRus- men vil ikke købe det dyre hus hvis det er dårlig kvalitet!

Hej. Jeg købte det hus der er lavet i træ til min pige til jul, der var det sat ned til 500 det er rigtig god kvalitet i forhold til det i plastik, det havde hun arvet fra sin fætter og det var i stykker overalt, rigtig ringe kvalitet..

Anmeld

4. juli 2012

lukaj

vi købte det i plastic til elias for 2 siden, det holdte ca 14 dage

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

lukaj skriver:

vi købte det i plastic til elias for 2 siden, det holdte ca 14 dage

Oh my god, det er bare ikke iorden, og vildt irriterende!. De er bare ikke beregnet til andet end pynt dem i plast så, det burde jo så stå på legetøjet. Tror vi vælger det i træ.
Pt bor de i storesøsters dukkehus der jo også har lige den rette størrelse Men det går jo ikke børnene slås om at bruge dukkehuset.

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

GUSO skriver:

Hej. Jeg købte det hus der er lavet i træ til min pige til jul, der var det sat ned til 500 det er rigtig god kvalitet i forhold til det i plastik, det havde hun arvet fra sin fætter og det var i stykker overalt, rigtig ringe kvalitet..

Træ huset det bliver! Jeg synes også det ser flottest ud på billedet. Tak for svar

Anmeld

4. juli 2012

Camillago

Netop derfor, jeg er stor tilhænger af "køb brugt" (dba og gul&gratis). Men jo ældre børnene bliver, er det selvfølgelig sværere at finde pænt legetøj.

Anmeld

4. juli 2012

Lone Jakobsen

jeg købte et bamse hus med kylling, ælling og bamse i fakta for.... tjaa ½ år siden måske. det er i plastic og holder fint endnu.

en anden ting jeg tænker på (ved godt det ikke er det din tråd handler om) men var det måske en ide at sætte et max beløb på gaverne? så kunne bedste forældrene få lov til at købe resten.

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

Lone Jakobsen skriver:

jeg købte et bamse hus med kylling, ælling og bamse i fakta for.... tjaa ½ år siden måske. det er i plastic og holder fint endnu.

en anden ting jeg tænker på (ved godt det ikke er det din tråd handler om) men var det måske en ide at sætte et max beløb på gaverne? så kunne bedste forældrene få lov til at købe resten.

Vi har desværre ikke rigtig noget familie til at forkæle børnene- ellers en super god ide!
I vores familier består fødselsdagsgaven fra bedsteforældrene måske af en spotvare legetøjs bil fra netto til 50 kr og så går det gerne i stykker efter en dags tid hvorefter jeg så selv tar ud og køber noget ordentligt så børnene ikke skal gå og være kede af det. (håber ikke det lød vildt utaknemmeligt, penge og gaver er jo ikke alt)

Anmeld

4. juli 2012

Brams

TeamRocket skriver:

Vi købte dette til Lærke til jul og jeg synes det er super kvalitet - hun har bare aldrig vist det særlig interesse, men tænker at det kommer lige pludselig  Alle figurer følger med, det koster 600 kr.

Anmeld

4. juli 2012

TeamRocket

Camillago skriver:

Netop derfor, jeg er stor tilhænger af "køb brugt" (dba og gul&gratis). Men jo ældre børnene bliver, er det selvfølgelig sværere at finde pænt legetøj.

Jeg kigger faktisk ofte efter brugt- også fordi da jeg var barn elskede jeg faktisk når vi på loppemarked og købte brugte spændene ting eller hvis jeg lige arvede en pose med legetøj fra mine fætre, børn er slet ikke lige så 'overfladiske' som mange voksne der mener alt skal være nyt. Men folk forlanger jo spidsen af en jetjager for brugte ting, tit med porto er der kun tale om at spare en 20'er og så går det sjove ligesom af for mig.
Ligesom da vi skulle købe en wheely bug- der fandt vi en på dba- som foforlangte mere end den kostede på tilbud i brugsen og den var meget brugt enda. Så køber man altså bare den nye i brugsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.