Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg forstår 100% hvad du siger og kan da godt se at det da egentlig var en fuldstændig absurd tanke fra min side... Men ja det må vist være varmen og sommerkulderen der har ramt min hjerne bigtime For jeg kan tydeligt se at han ikke ville ane hvad der foregik andet end at mor har virkeig ondt og at han ikke kan hjælpe... Så nej, han skal selvfølgelig ikke med Medmindre han sidder og venter udenfor
Jeg forstår 100% hvad du siger og kan da godt se at det da egentlig var en fuldstændig absurd tanke fra min side... Men ja det må vist være varmen og sommerkulderen der har ramt min hjerne bigtime
For jeg kan tydeligt se at han ikke ville ane hvad der foregik andet end at mor har virkeig ondt og at han ikke kan hjælpe... Så nej, han skal selvfølgelig ikke med
Medmindre han sidder og venter udenfor
Godt du er kommet til fornuft Ha ha
Men noget helt andet, som jeg glæder mig mega mega meeeeega meget til, det er at se ens 2 små børn møde hinanden efter fødslen for første gang! At se de små søskende kigge på hinanden! Ååååh jeg ved bare allerede nu at jeg kommer til at tude...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: Godt du er kommet til fornuft Ha ha Men noget helt andet, som jeg glæder mig mega mega meeeeega meget til, det er at se ens 2 små børn møde hinanden efter fødslen for første gang! At se de små søskende kigge på hinanden! Ååååh jeg ved bare allerede nu at jeg kommer til at tude...
Jeg er heldigvis kommet til fornuft Ej det er sgu lidt pinligt at jeg har spurgt egentlig... Tænke det bare ikke helt igennem tror jeg Hehehe
Åååårh ja det glæder jeg mig godt nok også til... Det bliver jo et kæmpe øjeblik... Suuuukkk....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128