Kan jeg selv gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

mor2100kbh

Er der nogen der har nogl gode råd til hvad man selv kan gør for at blive hurtigere gravid?

Skal igang med insemination og vil jo gerne have jackpot hurtigst muligt.

Lidt om mig: Jeg er sund og rask. Normalvægtig og burde ikke umiddelbart have nogle problemer med at blive gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Aagaard

Det kan være en fordel ikke at ryge og drikke alkohol i den periode. og så kan du starte med at tage folsyre, det er der nogen der mener hjælper.
Desuden så er der vidst en nyere undersøgelse som har vist at man ikke skal træne hårdt, når man prøver at blive gravid. Let træning er godt, men ikke hård( det er sådan noget med at kroppen fra urtiden er indrettet til ikke at blive gravid under alt for dårlige forhold og hård træning i urtiden kunne betyde at man er jaget eller at området var for hårdt)

Hmm det var vidst hvad jeg kunne komme i tanke om

Held og lykke

Anmeld

4. juli 2012

Miin'Baby'Mus

enligmorkbh skriver:

Er der nogen der har nogl gode råd til hvad man selv kan gør for at blive hurtigere gravid?

Skal igang med insemination og vil jo gerne have jackpot hurtigst muligt.

Lidt om mig: Jeg er sund og rask. Normalvægtig og burde ikke umiddelbart have nogle problemer med at blive gravid.

Ja undgå rygning og alkohol. Spis masser af sunde sager der får gang i systemet og dyrk let motion. Det var de ting jeg fik af vide af lægen 

Kost og motion er nøglen 

Anmeld

4. juli 2012

mor2100kbh

Jeg hverken ryger eller drikker så det er let nok.

Dyrker ikke direkte motion men går meget og det tæller vel også.

Har spist vitaminpiller til gravide i en måneds tid nu for at blive dækket ind der.

Og prøver at spise lidt sundt da jeg godt kan lide det, meen der ryger altså også en del usundt ned i forbindelse med den alt for lange ventetid på der sker noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.