KH - ret til ferie efter barsel? Er i aktivering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Har afsluttet barsel 1. Maj, og har et 37 timers job på plejehjem (i erhvervs praktik) i 13 uger, har jeg ret til ferie her i sommeren da jeg ellers skal ikke kan have den lille hjemme fra DP i sommeren og hun igen skal i en ny gæste dp'er..

Håber i kan hjælpe..

Ville ringe til min sagsbehandler men ville ikke ringe hvis ikke jeg har ret til det.. Åhh hvor jeg håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Har afsluttet barsel 1. Maj, og har et 37 timers job på plejehjem (i erhvervs praktik) i 13 uger, har jeg ret til ferie her i sommeren da jeg ellers skal ikke kan have den lille hjemme fra DP i sommeren og hun igen skal i en ny gæste dp'er..

Håber i kan hjælpe..

Ville ringe til min sagsbehandler men ville ikke ringe hvis ikke jeg har ret til det.. Åhh hvor jeg håber

hvis du har optjent ferie, er jeg da næsten sikker på det må holdes efter barsel

Anmeld

3. juli 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe..

Det kommer meget an på hvor du er. normalt skal du bestille din ferie inden du begynder i aktivering

Anmeld

3. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe..

kan du ikke se på din lønseddel hvormange dages ferie du har optjent, så har du vel også krav på at holde de dage?

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

hvis du har optjent ferie, er jeg da næsten sikker på det må holdes efter barsel

Er der noget sted man kan se det?

Anmeld

3. juli 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Håber i kan hjælpe..

når man er i aktivering har man ikke aktiveringsfri medmindre man har været på kh i 12 sammenhængende måneder... ellers er det ferie for egen regning....

Anmeld

3. juli 2012

B&J

ring og spør

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

kan du ikke se på din lønseddel hvormange dages ferie du har optjent, så har du vel også krav på at holde de dage?

Har ikk nogen lønseddel endnu, først til d. 1.

Har været i aktivering i 1 uge..

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

når man er i aktivering har man ikke aktiveringsfri medmindre man har været på kh i 12 sammenhængende måneder... ellers er det ferie for egen regning....

Har været på Kh i 2 år

Anmeld

3. juli 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Har været på Kh i 2 år

ja, men barsel tæller ikke med ind under det system... det skal være aktiv ledighed der kun gælder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.