Beretning 29.06 2012 - sebastian aaron bak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Det er sdan en ergo-pude fra babyhome.dk. normalt fraråder man baby skal ligge på pude til de er tre års tid. men denne er godt til at få deres hovedform go - Bruger den dog KUn når han ligger og kigger i tremmesengen og er vågen. han sover ellers uden pude

Ja det var en god fødsel - trods smerterne - emn hey vi overlevede alle. Troede det ik helt da jeg stod i det. Men altså vi er jo kommet gennem det  

Den ser godt nok smart ud..
Jeg har dog en baby der absolut ikke ligger stille med hovedet, så jeg tvivler på han får fladt hoved eller sådan..
Den eneste skævhed han har er bulen fra sugekoppen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Den ser godt nok smart ud..
Jeg har dog en baby der absolut ikke ligger stille med hovedet, så jeg tvivler på han får fladt hoved eller sådan..
Den eneste skævhed han har er bulen fra sugekoppen..

Den er faktisk gå til at få baby til y ligge stille og lære at fokusere - men altså bruger den også kun nu her når jeg lige ska aflastes - så ligger han dér og kigger

Men ja den er super smart - skulle den bule ik aftale efter en dags tid?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Den er faktisk gå til at få baby til y ligge stille og lære at fokusere - men altså bruger den også kun nu her når jeg lige ska aflastes - så ligger han dér og kigger

Men ja den er super smart - skulle den bule ik aftale efter en dags tid?

Sp siger der sagtens kan gå noget tid, desværre :/ det er ikke helt kønt heeh..
Han er også super god til at fokuserer, sp var faktisk rigtig imponeret over han var SÅ opmærksom..
Men når han sover ligger han super uroligt både med hoved arme og ben hehe

Anmeld

5. juli 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

mange tak skal du ha - har kun liiige haft tid tila t få griflet lidt ned i farten her. Så har ik lige fået svaret før nu Går det ellers godt med jer?

Og ja KÆMPE dreng - tror jeg nok lige på - 4040 - idag - så er gået fra 4072, til 3726, til 3923 og idag 4040 Så det går pænt stærkt fremad - og med løbende mælk og en babykæmpe der ska fodres - er det lidt hårdt. men han sover igennem om natten. Stort set - Vækkede ham da i nat da det nok var på tide at amme ham - men fremadrettet håber jeg det bliver ved da

ej hvor dejligt at det går godt

her går det som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.